В Україні,незважаючинавеличезнівитратина веденняАТОі складнуекономічну ситуацію,все ж таки збираютьсявводитинедешевусистемуавтофіксаціїпорушень ПДР.Про цезаявив першийзаступник начальника департаменту ДАІМВСгенералСергійБудник.
"Ми- єдина країнавЄвропі,депорушниківловлятьпо-старому,за допомогоюжезла,- сказавнамБудник.-Але жавтоматичнасистеманабагато ефективніше,ніжнарядінспекторів:з нею"домовитися"неможливо".
За словамиБудника,експеримент показав,що встановленийнааварійно-небезпечномуперехрестіприладза годинузафіксував89порушень (звичайнийінспектороформляєблизько5штрафівза годину.- Авт.).Найчастіше жза перші6місяців2014-гоукраїнцівштрафували зашвидку їздуі пияцтвоза кермом(докладніше див. інфографіку.- Авт.).
ЦІНА ПИТАННЯ.Як роз'яснивБудник,до 1 вересняв ДАІпланує податив Радузаконопроект,який узаконитьавтофіксація.Але навіть якщодокумент ухвалять,встановлювати камерипочнутьне раніше2015 року.Враховуючи, щоодинкомплекс (відеокамера,системареєстрації,антивандальнібокси) коштуєдо $100тис.,а,за оцінкамиДДАІ,вУкраїні2000аварійно-небезпечних місць,депотрібнаавтофіксація,то "автозадоволення"потягнена $200млн.Томув ДАІпланують встановлюватисистемупоступово,адо фінансуваннязалучитимісцевіоргани влади (вонивцьому зацікавлені,такякштрафийдутьдо місцевих бюджетів.- Авт.).
ЕКСПЕРТИ.Думки фахівціврозділилися.На думкуюристаОлексіяСвятогора,автофотофіксаціяможе використовуватисялише якдопоміжнийметод:"Уявімо:автомобільвикрадений,злочинецьїде на червоне,а ДАІшлеквитанціюпро штрафгосподаревімашини".
АадвокатВолодимирПилипенкозаперечує:"Авто- джерелопідвищеної небезпеки.Тому відповідальністьйого власника -європейськапрактика".УДАІ всідумки експертівобіцяютьврахувати.
Підпишись на наш telegram
Лише найважливіше та найцікавіше