В Україні ,незважаючинавеличезнівитратина веденняАТОі складнуекономічну ситуацію ,все ж таки збираютьсявводитинедешевусистемуавтофіксаціїпорушень ПДР.Про цезаявив першийзаступник начальника департаменту ДАІМВСгенералСергійБудник.
"Ми- єдина країнавЄвропі ,депорушниківловлятьпо-старому ,за допомогоюжезла ,- сказавнамБудник.-Але жавтоматичнасистеманабагато ефективніше ,ніжнарядінспекторів :з нею"домовитися"неможливо".
За словамиБудника ,експеримент показав ,що встановленийнааварійно- небезпечномуперехрестіприладза годинузафіксував89порушень ( звичайнийінспектороформляєблизько5штрафівза годину .- Авт.) .Найчастіше жза перші6місяців2014 -гоукраїнцівштрафували зашвидку їздуі пияцтвоза кермом(докладніше див. інфографіку .- Авт.).
ЦІНА ПИТАННЯ.Як роз'яснивБудник ,до 1 вересняв ДАІпланує податив Радузаконопроект ,який узаконитьавтофіксація .Але навіть якщодокумент ухвалять ,встановлювати камерипочнутьне раніше2015 року.Враховуючи, щоодинкомплекс ( відеокамера ,системареєстрації ,антивандальнібокси ) коштуєдо $100тис. ,а ,за оцінкамиДДАІ ,вУкраїні2000аварійно- небезпечних місць ,депотрібнаавтофіксація ,то "автозадоволення "потягнена $200млн.Томув ДАІпланують встановлюватисистемупоступово ,адо фінансуваннязалучитимісцевіоргани влади ( вонивцьому зацікавлені ,такякштрафийдутьдо місцевих бюджетів.- Авт.) .
ЕКСПЕРТИ.Думки фахівціврозділилися.На думкуюристаОлексіяСвятогора ,автофотофіксаціяможе використовуватисялише якдопоміжнийметод:" Уявімо :автомобільвикрадений,злочинецьїде на червоне ,а ДАІшлеквитанціюпро штрафгосподаревімашини" .
АадвокатВолодимирПилипенкозаперечує:"Авто- джерелопідвищеної небезпеки.Тому відповідальністьйого власника -європейськапрактика".УДАІ всідумки експертівобіцяютьврахувати.