Нещодавно найбільші кіновиробники країни – "Медіа Група Україна", StarLightMedia, InterMediaGroup, продакшни Film.ua, StarMedia і ProTV – зібралися для дискусії на тему "Чому українські режисери знаходять гроші, але не знаходять глядачів". Учасники зазначили: обговорюючи проблему відродження українського кіно, акцент зазвичай робиться на необхідності держфінансування. Але, крім цього, важливо ретельно розробляти промокампанії. "Вони повинні починатися за рік до прем'єри. Адже глядач вирішує, піти йому в кінотеатр на конкретний фільм, після п'ятого контакту з його рекламою", – зазначила Ольга Захарова, директор зі стратегічного маркетингу МГУ.
Голова Держкіно Пилип Іллєнко запевнив, що відомство планує спрямовувати кошти і на просування українського кіно. "Можливості для цього у нас невеликі, але є спеціальний рахунок, куди надходять кошти від прокату фільмів, профінансованих державою. Завдяки надходженням, особливо від фільмів "Незламна" і "Поводир", плани з наповнення спецрахунків перевиконуються", – заявив Іллєнко.
Максим Асадчий, продюсер фільму "Поводир", наголосив на необхідності пошуку партнера серед кінодистриб'юторів. Богдан Батрух, власник однієї з дистриб'юторських компаній, у свою чергу сказав, що одна з найбільших проблем наших кінематографістів в тому, що вони не можуть визначитися, в якому жанрі знімають. "А адже це найголовніше для кінопрокату – чітко повідомити глядачеві в трейлері, що йому пропонують подивитися: романтичну комедію, жахи, епічну драму або фентезі. Для кожного з цих жанрів треба планувати свою рекламну кампанію, враховуючи специфіку аудиторії і потенційні касові збори", – сказав експерт.