У чому проблема українського кіно і як правильно просувати фільми

Промокампанія повинна починатися за рік до виходу фільму і чітко позиціонувати продукт, вважають експерти

Нещодавно найбільші кіновиробники країни – "Медіа Група Україна", StarLightMedia, InterMediaGroup, продакшни Film.ua, StarMedia і ProTV – зібралися для дискусії на тему "Чому українські режисери знаходять гроші, але не знаходять глядачів". Учасники зазначили: обговорюючи проблему відродження українського кіно, акцент зазвичай робиться на необхідності держфінансування. Але, крім цього, важливо ретельно розробляти промокампанії. "Вони повинні починатися за рік до прем'єри. Адже глядач вирішує, піти йому в кінотеатр на конкретний фільм, після п'ятого контакту з його рекламою", – зазначила Ольга Захарова, директор зі стратегічного маркетингу МГУ.

Голова Держкіно Пилип Іллєнко запевнив, що відомство планує спрямовувати кошти і на просування українського кіно. "Можливості для цього у нас невеликі, але є спеціальний рахунок, куди надходять кошти від прокату фільмів, профінансованих державою. Завдяки надходженням, особливо від фільмів "Незламна" і "Поводир", плани з наповнення спецрахунків перевиконуються", – заявив Іллєнко.

Реклама

Максим Асадчий, продюсер фільму "Поводир", наголосив на необхідності пошуку партнера серед кінодистриб'юторів. Богдан Батрух, власник однієї з дистриб'юторських компаній, у свою чергу сказав, що одна з найбільших проблем наших кінематографістів в тому, що вони не можуть визначитися, в якому жанрі знімають. "А адже це найголовніше для кінопрокату – чітко повідомити глядачеві в трейлері, що йому пропонують подивитися: романтичну комедію, жахи, епічну драму або фентезі. Для кожного з цих жанрів треба планувати свою рекламну кампанію, враховуючи специфіку аудиторії і потенційні касові збори", – сказав експерт.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорить президент України
Більше заяв Зеленського
ЗСУ: головне
Докладніше
Війна в Україні з космосу
Більше новин
🙏 Keep Calm
Допомога під час війни
Більше новин
Хроніка обстрілів
Більше про це
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🏠 Квартирне питання
Новини нерухомості
🚘 Актуалка для автовласників
Що ще нового?
"Разом нас багато"
Нас не подолати
⚽ Фан-сектор
Вболівай за футбол!
Be in Techno Trends
Слідкуй за новинами
⭐ Срачi прибули
Більше скандалів
🔮 Прогнози та гороскопи
Що ще кажуть зірки?
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

62853.05

Bitcoin Cash (BCH)

464.85

Binance Coin (BNB)

415.98

Ethereum (ETH)

3477.89

Litecoin (LTC)

90.48

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
51,50
49,54
50,78
27,61
51,90
49,90
50,90
27,89
53,15
51,41
51,67
27,81
53,50
51,50
51,50
28,21
53,99
52,49
53,99
28,48
56,99
54,99
54,99
28,97
56,99
54,99
54,99
28,98
57,88
54,39
54,49
28,65
58,99
56,99
55,99
28,98
-
48,90
49,01
26,98
Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

38.16

Євро (€)

41.26

"Ми з України"
Наш плейлист

PROBASS ∆ HARDI

"Доброго вечора"

PROBASS ∆ HARDI

Макс Барських

"Буде весна"

Макс Барських

Олександр Пономарьов

"Україна переможе"

Олександр Пономарьов

Антитіла

"Топити за своє"

Антитіла

ТНМК и Kozak System

"Мамо"

ТНМК и Kozak System
Співаймо разом!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти