В "Укрзалізниці" розповіли про економічну ефективність проекту "Бориспільський експрес"

13 лютого 2019, 15:07

Новини компаній

За словами керівника "Південно-Західної залізниці", економічна ефективність Kyiv Boryspil Express у 15 разів вища, ніж економічна ефективність приміських перевезень

В "Укрзалізниці" вважають економічно ефективним проект "Бориспільський експрес" (Kyiv Boryspil Express), запущений наприкінці 2018 року, та планують працювати над його розширенням вже цього року. Про це в інтерв'ю 5 каналу розповів керівник філії "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" Роман Веприцький, повідомляє УНІАН.

Реклама

"У грудні "Бориспільський експрес" перевіз 55 000 пасажирів, заробивши на квитках 4,4 мільйона гривень. За цей же період на приміських маршрутах "Південно-Західної залізниці" перевезено 2,5 мільйона пасажирів, які витратили на квитки 14 мільйонів гривень. Один пасажир "Бориспільського експресу" приносить 80 гривень доходу "Укрзалізниці", тоді як пересічний пасажир приміських поїздів у столичному макрорегіоні приносить близько 5,5 гривень. Тобто, економічна ефективність у 15 разів вища, ніж економічна ефективність приміських перевезень", – зазначив керівник "Південно-Західної залізниці".

На підприємстві переконані, що потенціал "Бориспільського експресу" ще не вичерпано і вже цього року планують збільшити кількість рухомого складу. Певні зміни будуть внесені в графік руху експресу – його зроблять більш зручним для пасажирів.

"Розпочнемо будівництво транспортного вузла на "Видубичах". Ми замикаємо автостанцію, метрополітен, автівки і наш експрес у єдиному транспортному вузлі. Далі будемо розробляти можливість заїзду поїздів з харківського та дніпропетровського напрямків на станцію "Бориспіль". Будуватимемо сучасну європейську транспортну інфраструктуру Київського мегаполісу", – поділився планами на майбутнє Роман Веприцький.

В тренді
Після вибуху в "ковідній" лікарні Чернівців хворих вивозять до інших клінік: фото

На питання, щодо звинувачень у порушеннях під час будівництва експресу, які лунають в деяких ЗМІ, Веприцький зауважив, що в "Укрзалізниці" впроваджують три засадничі принципи системи корпоративного управління – відкритість, прозорість і підзвітність.

Реклама

"Ми впроваджуємо нову систему закупівель, яка забезпечує повну прозорість. Це вже дає відчутний економічний ефект. На прикладі "Бориспільського експресу". Є 100% коштів, які ми затратили – це на сьогодні 360 мільйонів. З цих коштів на 120 мільйонів ми залучили українські фірми, які виграли тендери. І 240 мільйонів ми освоїли своїми залізничними підприємствами. Проект експресу має проектну документацію, відповідні погодження та акт вводу в експлуатацію. Також хочу зауважити, що із цих 120 мільйонів під час будівництва "Бориспільського експресу" за рахунок прозорості торгів нам вдалося заощадити 27,8 мільйона гривень. Тож Акціонерне товариство найбільше зацікавлене у прозорому розслідуванні. Конкретних прізвищ чи фактів ми не бачили. Наразі у нас немає підстав сумніватися у своїх співробітниках", – наголосив він.

За його словами, усі підрядники відбиралися на відкритих торгах, результати яких не були оскаржені. Проте, у разі, якщо слідство надасть факти зловживань, в "Укрзалізниці" сприятимуть розслідуванню. "Якщо будуть винні – негайно покараємо у межах компетенції", - пообіцяв Роман Веприцький.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти