YASNO закликає допомогти літнім людям вирішити комунальні питання

24 березня 2020, 10:15

Актуально

Поясність рідним та знайомим старшого віку, що здійснювати платежі можна онлайн – для цього не потрібно їхати у банк чи на пошту

YASNO піклується про безпеку та комфорт своїх клієнтів під час карантину. Постачальник радить досвідченим онлайн-користувачам поділитися з літніми людьми порадами, як сплачувати за світло й передавати показання лічильника дистанційно, уникаючи натовпу у банківському чи поштовому відділеннях.

Реклама

В тренді
"Пігулковий челендж" у Сумах: дві учениці наковталися препарату від застуди
  • Поділіться з рідними та знайомими старшого віку номерами телефонів контакт-центрів постачальників комунальних послуг. Можна розмістити оголошення з інформацією у під’їзді будинку або надіслати у групу сусідів у Viber. Телефони контакт-центру YASNO: (044/067/066) 277-18-18. Фахівці YASNO проконсультують з питань нарахувань та розрахунків, підкажуть суму до сплати, приймуть показання лічильника тощо.
  • Запропонуйте літнім родичам допомогу зі здійсненнями платежів за світло, опалення, газ, воду. Розраховуватися за комунальні послуги слід щомісяця до 20 числа. Багато людей старшого віку хвилюються, що не встигнуть зробити це вчасно й втратять право на пільгу чи субсидію. Поясність, що здійснювати платежі можна онлайн – для цього не потрібно їхати у банк чи на пошту.
  • Підключіть до свого акаунту в Особистому кабінеті YASNO один або декілька додаткових особових рахунків – це дозволить вирішувати питання, пов’язані з постачанням електроенергії, не лише за себе, а й за своїх близьких.
  • Якщо у вас є ноутбук чи смартфон, якими ви не користуєтесь, можливо вони стануть у нагоді вашим батькам, літнім одиноким сусідам чи знайомим, щоб спілкуватися через інтернет та вирішувати усі комунальні питання онлайн, робити інтернет-замовлення. Поділіться з ними!

"Онлайн-сервіси допомагають зберігати час, а у нинішніх умовах – спокій та здоров’я. Ми закликаємо своїх клієнтів допомогти старшим родичам та сусідам у переході на дистанційні канали зв’язку. Сервіси YASNO зручні та прості в користуванні. І хоча зараз наші енергоофіси припинили очне обслуговування, ми робимо усе для якісного дистанційного обслуговування. Ми збільшити кількість електронних адрес і контактних телефонів для зручності клієнтів. Вони опубліковані на сайті yasno.com.ua", – розповів директор YASNO в Києві Віктор Мельников.

Всі подробиці в спецтемі Коронавірус

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти