Закони про розмитнення "євроблях" вступили в силу: що змінюється

25 листопада 2018, 00:29

Експерти прогнозують, що масового розмитнення "євроблях" не відбудеться

Зсьогоднішньогодня, 25 листопада,вступаютьвсилузаконипро розмитненняавтомобілівнаєврономерах.Теперукраїнціприїхввезенніповиннісплатитимитніплатежіабовнестизаставу.

Засиллямашинз іноземноюреєстрацієюнаукраїнськихдорогахможезникнутивжедо літа.Не допомоглинімасовіпротестивурядовомукварталі,ніпоказовеспаленняпрестижногопозашляховика"набляхах"біля стінпарламенту.Витримавшипаузу,поки"бляхери"перекривалиавтодорогиповсійУкраїні,першимпро покараннязаговоривміністрвнутрішніхсправ
.

"Лояльністьдо"євробляхерів"закінчиласятам,девониперетворилисвоєправонапротествутискправіншихлюдей.Поліціябудепрацювативрамкахзакону,алевразіпорушеньзаконодавствабудезмушенавжити заходівполіцейськогопримусу",-стверджуєміністрвнутрішніхсправАрсенАваков.

Реклама

Власникиавтомобілівнаіноземнихномерахобурилисяприйнятимизаконами,томущовонироблятьневигіднимрозмитненнястарих іномарок,яківідносно дешевозбуваютьвЄвропі.Вонизажадали,щобпрезидент непідписувавїх,алевінпідписав.Іпідкреслив:ті,хтовізьметьсязарозмитненняоперативно,зможутьоплатитипівціни.

"Далі50%знижки,якщотивицешвидкозробите.Не платітьконтабандистампо500євродлятого,щобвониприкриваливас,азаплатітьвбюджет.Кожнакопійка,якабудезаплаченатакзванимиєвробляхерамибуденаправленаукраїнськомупенсіонеру.Безпосередньо-вПенсійнийфонд",-заявивпрезидентУкраїниПетроПорошенко.

Власникамавтомобілівнаіноземнійреєстраціїобіцяютьщепіврокулояльності.Зацей часвониповиннівиїхатизакордон,знайтивласникаабофірму,депридбанамашина,іотриматинеобхіднідокументипро покупку.Знижканарозмитненнявідурядубудедіятитримісяці.

Формула розмитнення прописана таким чином, що акциз на машину зростає з роком її випуску. Щоб отримати українські номери, крім акцизу, навіть акційного, до вартості "бляхи" слід додати ще третину її ціни – обов'язкове для всіх мито, ПДВ та відрахування до Пенсійного фонду.

Доля півмільйона "блях" в Україні може скластися за трьома сценаріями. Перший – розмитнення по прийнятим законам. Другий – розбирання і продаж на запчастини. Третій – так зване донорство запчастин для такої ж моделі з українськими номерами.

Експерти вважають, що масового розмитнення не буде
.

"Левовою часткоюцихавтомобілівволодіютьлитовськіюридичніособи,литовськіфірми",-розповівадвокатЮрійМартиненко

"Бляхи"залишатимутьсявУкраїні,покиКабмін непропишемеханізмуїхлегалізації.Будь-якапостановуКабміну,яка б регламентувалачітко,якрозмитнювати,кудизвертатися-не приймалася.Чимшвидшевонабуде,тимменшешансівбудедляфірм-одноденок.

Реклама

Парламентське видання "Голос України" опублікувало закони №8487 і №8488, що стосуютьсяправилрозмитненняавтомобілівна єврономерах.

А раніше на цьому тижні, 21 листопада, народні депутати разблокували процес підписання законів про "євробляхи". Так,парламентаріїне підтрималидва проектипостанови,якимипропонувалосяскасуватирезультатиголосуваннязазакон.НанаступнийденьдокументипідписавспікерВерховноїРадиАндрійПарубій,а 23листопада їхпідписавпрезидентПетроПорошенко.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти