Артур Прузовський – про інвестиційну привабливість української столиці

26 вересня 2017, 18:27
Про інвестиційну привабливість і нові проекти і плани сьогодні говорили на Інвестиційному форумі Києва

  Про що йшла мова і чого намагалися не торкатися, розповів музикант Артур Прузовський.
 
 Нинішній рік Кабінет міністрів України призначив роком туризму, тому Інвестиційний форум в основному присвячений сфері туризму, створенню належної туристичної інфраструктури, кіноіндустрії та розвитку культурних проектів.  Хоча прем'єр-міністр України Володимир Гройсман в своїй промові на відкритті форуму все ж таки згадав і про економічно привабливі інвестиційні проекти аграрної сфери.

"Іноземні гості і спікери, що відвідали форум, закликають Україну побільше заявляти про себе, про інвестиційні можливості.  У багатьох європейських країнах, в тих же Німеччині, Франції, та й не тільки в Європі, багато чули про українські проблеми і мають вкрай слабке уявлення про інвестиційні можливості української європейської столиці", – поділився враженнями Артур Прузовський.

Реклама

"Спорудження українського парку відпочинку за типом Діснейленду – безумовно цікаве питання, обговорюване на форумі, але найбільше запитань у киян і представників ЗМІ стосувалося побутових, а не розважальних сфер.  Підтвердження тому "облога" мера столиці Володимира Кличка журналістами, представниками громадських організацій та жителями міста, які прийшли на форум, щоб почути відповіді і рішення своїх поточних проблем, а це і утруднений трафік в столиці, і зони паркування, а також проект знесення "хрущовок ", – додав Прузовський.

 На думку польського проукраїнського активіста, закордонні інвестори швидше зацікавляться будівництвом мостів, платних трас (а хороші дороги Києву ой як потрібні), кіностудій.  Кіноіндрустрія, на думку Прузовського, вже зараз приносить не тільки дохід Україні, а й популярність.

"Висока популярність української столиці як майданчика для зйомок викликана перш за все відносно низькою ціною.  За кордоном зйомка кліпу обходиться в 4-8 тис доларів, а в Києві кліп не гіршої якості можна зняти за 1,5-4 тис доларів.  При цьому рівень українських фахівців досить високий", – прокоментував музикант.

Реклама

Пейзажі Києва фігурують в рекламному відеоролику годинника Apple Watch, в створенні якого брала участь українська продакшн-студія Radioaktive Film.  Раніше вони були задіяні у створенні кліпу "Up & Up" для британської поп-рок-групи Coldplay, який теж знімали в українській столиці.  До речі, даний кліп вже подивилися більше 126 млн осіб.
Помічник мера Києва Олексій Резніков також зазначив привабливість України і Києва для кіношників і розповів, що скоро в Україні почнуться зйомки фільму за участю французького актора Жана Рено (відомого за фільмом "Леон").

Крім того, на форумі українським і іноземним інвесторам презентували широкі можливості співпраці з розвитку історичної частини міста – Подолу, Хрещатика та інших місць.

"У багатьох європейських країнах немає такої кількості об'єктів культурної спадщини, скільки є в Києві.  І столична влада це розуміє і намагається залучити інвестиції для їх збереження.  Крім цього було запропоновано інвестувати в діловий туризм, спортивно-розважальні проекти і проекти з розвитку столичної інфраструктури", – додав Прузовський.

Реклама

Багато питань присвячено збереженню культурної спадщини столиці і забудові історичної частини Києва.  У Києві досі розкопують стародавні поховання і на їх місці будують новобудови.
"Нові віддалені від центру міста райони активно забудовуються, але найбільш приваблива для інвесторів і девелоперів земля – ближче до центру столиці.  Києву потрібен інвестор, який замінить старі панельні "хрущовки" сучасними новобудовами", – резюмував Прузовський.