"Галичина" випустила авторський карпатський йогурт за унікальною рецептурою

26 червня 2018, 14:34

Молочна компанія "Галичина" розширила лінійку смаків йогуртно-кефірної продукції та оновила дизайн. У межах ребрендингу випустили новинку – карпатський йогурт, виготовлений за особливою технологією і рецептурою.

Новий логотип та стиль "Галичини" краще передає цінності й стратегію та подобається молодому споживачеві, зазначають представники компанії.

"Покупець побачить на упаковці слоган "З чистих Карпат", що означає звідки ми походимо територіально і яку ідею несемо. Адже Галичина – це територія чистих Карпат. Основний наш меседж – "Чиста краса" – доносить ідею того, що "Галичина" не лише чистий продукт, як чисте повітря та чиста природа, а й чисті думки та чиста душа. Це Ти, який Ти є – чистий в цілому образі", – пояснює Оксана Андрушків, директор з маркетингу молочної компанії "Галичина".

Разом з візуальним оновленням ТМ "Галичина" розширила й асортимент продукції: вперше на ринку з’явиться йогурт без цукру на основі поєднання заквасок.

"Ми не просто змінили бренд, дизайн, ми створили новий карпатський йогурт, питний та густий – чистий кисломолочний продукт. Завдяки розробленій рецептурі наших технологів він має ніжну сметанкову нотку, без гостроти, без кислинки, його можна додавати до фруктів, ягід і в салати, – розповідає Оксана Андрушків. – Легкий сметанковий смак забезпечує суміш заквасок, які потрібно вносити в молоко в особливій послідовності і при певному температурному режимі".

Також вся лінійка йогуртів доповнена новими фруктовими смаками та містить менше цукру. Нові смаки матиме і кефір, але ця новинка з’явиться на полицях згодом.

"Для покращення смаку ми збільшили кількість фруктового наповнювача та зменшили відсоток цукру. Також для здорового харчування необхідні молочні жири у розумних межах, тому наші йогурти не знежирені, а мають 2.2% молочного жиру, що підкреслює молочний смак та додає поживності, – зазначає Оксана Андрушків. – Якщо говорити про кефірну категорію, то вона буде також доповнена різними новинками. Кефір споживає в першу чергу молодь для правильного, здорового харчування, щоб тримати себе в хорошій формі. Тому ми думаємо про розширення цієї лінійки, але не забуваємо і про лінійку наших густих йогуртів. Сьогодні вони трендові, зручні для використання "на ходу", в офісі як перекус".

Як зазначають представники "Галичини", попри оновлення торгової марки традиційні фруктові смаки, до яких звикли споживачі, залишаються.