Газета "Сегодня" продовжує лідирувати серед друкованих видань України

28 травня 2015, 18:18
За останніми даними TNS, аудиторія одного номера газети "Сегодня" становить 690,26 тис. читачів.

Всеукраїнська щоденна суспільно-політична газета "Сегодня" продовжує утримувати лідерство і є виданням №1 серед усіх друкованих видань в Україні. За даними дослідницької компанії TNS, згідно з дослідженням MMI (злиті хвилі за 4 квартал 2014-го – 1 квартал 2015-го), аудиторія одного номера газети "Сегодня" становить 690,26 тис. читачів.

"Ми щасливі, що наша робота високо оцінюється читачами і радісно, що ми для них незмінно газета №1 в Україні, – говорить Ольга Гук, головний редактор газети "Сегодня". – Це досягнення дуже важливо для нас. Ми змінюємося, стартуємо з новими проектами, оновлюємо дизайн і робимо упор на живу репортажну журналістику, а також – на якісну і зрозумілу аналітику. І ми бачимо, що саме такий підхід і таке оновлення газети "Сегодня" виявилося найбільш затребуване людьми".

Реклама

"Утримання і зміцнення лідерської позиції газети "Сегодня" на тлі падаючого ринку друкованої преси – це стратегічне завдання розвитку видання, – зазначила Світлана Новікова, директор з маркетингу "Сегодня Мультимедіа". – Ми уважні до наших читачів, вивчаємо їхні інтереси, пропонуємо новий контент, розширюємо канали дистрибуції, ведемо гнучку цінову політику. Результати показують, що наші читачі підтримують наші починання".

Сергій Охріменко, директор департаменту управління тиражем "Сегодня Мультимедіа", також зазначив: "Стратегія розвитку дистрибуції газети "Сегодня" передбачає активний розвиток підписки, розширення географії продажів як в спеціалізованих, так і неспеціалізованих каналах розповсюдження. Завоювання і утримання лідерських позицій видання говорить про ефективність наших дій і є підтвердженням того, що і на падаючих ринках можливо рости. Наприклад, в 1-му кварталі 2015-го нам вдалося збільшити передплатний тираж газети практично на 30% в порівнянні з 4-м кварталом 2014 року. Більш того, даний показник у 2-му кварталі 2015-го демонструє зростання на рівні 5%. У роздрібному сегменті поширення тиражу наші показники також кращі, ніж стан ринку в цілому".