"Сінево Україна": Ми готові до боротьби за клієнтів. Але хочемо вести її відкрито

13 грудня 2017, 12:18
Медична лабораторія заявила про нечесну конкуренцію

Україна витрачає на медицину 4% ВВП – це значно більше за будь-яку країну з аналогічним рівнем доходів. Але третина цих коштів на практиці втрачається через їхнє неефективне використання та корупцію. Саме тому українці найчастіше змушені лікуватися за власний рахунок. А значить, більш ретельно ставитися до вибору медичних установ, яким можуть довіряти. Саме довіра є вирішальним фактором у виборі останніх.

Газета "Факти" провела власне розслідування і з'ясувала, на що готові піти приватні медичні лабораторії в боротьбі за клієнта і чи можна протистояти наклепу і обману з боку конкурентів.

Реклама

Півтора роки тому на одному з веб-сайтів з'явилася інформація про нібито "неякісні результати" аналізів, зроблених в медичній лабораторії "Синево". Конфлікт після медичних роз'яснень з боку лабораторії і клієнта було залагоджено дуже швидко, але історія під назвою "Гіркій досвід в "Сінево", або Гроші на вітер" знову спливла в мережі через 1,5 року на численних веб-сайтах -одноднівках . Потім до обговорення теми в соціальних мережах підключилися так звані боти. За справу негайно взялися юристи.

"В юридичній практиці є багато методів боротьби з нечесною конкуренцією, - прокоментувала ситуацію зовнішній юридичний радник Ганна Куліш. – Практично всі веб-сайти, які поширили неправдиву новину про "Синево", були повідомлені: в разі, якщо недостовірна інформація, опублікована у них, не буде видалена, ми звернемося до кіберполіції і відправимо офіційні скарги адміністраторам відповідних соціальних мереж, пошукових веб-сайтів і адміністраторам доменних зон. До цього, правда, не дійшло, бо при перших же правових попередженнях веб-сайти зняли публікацію".

Генеральний директор компанії "Синево Україна" Джерон Дріссен,  що відповідає за бізнеси і в інших країнах, визнає, що з подібною недобросовісною конкуренцією стикається вперше. "В європейській практиці ми не стикаємося з недобросовісною конкуренцією, – сказав Джерон Дріссен. – Ми готові до конкурентної боротьби за клієнтів. Але хочемо вести її відкрито, розуміючи, що маємо справу не тільки з машинами і технологіями, а з тим, що для нас найдорожче – здоров'ям людей. Тому дуже сумно, що деякі українські веб-сайти і великі соціальні спільноти дозволяють собі публікувати завідомо неправдиві матеріали, ризикуючи не тільки своєю репутацією, але й дезорієнтуючи співвітчизників. З думкою Джерона Дріссена погоджуються і українські колеги.

Реклама

В Асоціації приватних медичних установ України підтверджують , що в нашій країні чесна конкуренція, на жаль, ведеться не завжди.

"Дійсно, в медичному бізнесі бувають випадки недобросовісної конкуренції, - визнав керівник Асоціації приватної медицини України Дмитро Левченко. – Тому користувачі інтернету, навчені інформаційними війнами, повинні критичніше ставитися до інформації, яку читають і поширюють".

Досвід  "Сінево"   показує, що з недобросовісною конкуренцією потрібно боротися, і методи для цього є, адже на кону – честь і репутація бізнесу.