Фото: pixabay.com
У п'ятницю , 21 грудня , в Сервісному центрі МВС представили Електронний кабінет водія. Новий онлайн – сервіс , який став доступний за посиланням e-driver.hsc.gov.ua і на Урядовому порталі kmu.gov.ua в розділі " Електронні послуги " , дозволить в одному місці зібрати всю інформацію про водія і його транспортний засіб.
Вже сьогодні кожен бажаючий може знайти сервіс і зареєструватися за допомогою електронного підпису , Bank ID або Mobile ID .
Картинка: Сервісний центр МВС
"Сьогодні електронний цифровий підпис є юридично значимим документом електронної ідентифікації . Тому ми можемо не перевіряти інформацію про людину . Крім того , такий спосіб реєстрації дозволяє захистити персональні дані , щоб тільки людина могла побачити інформацію про себе . Він забезпечує захист від махінацій і маніпуляцій " , – розповідає керівник напрямку розвитку електронних послуг TAPAS Данило Молчанов.
У кабінеті зареєстрованого користувача представлена вся інформація про користувача – про його транспортні засоби , про водійське посвідчення . У кабінеті є такі розділи :
- "Карта водія", в якому відображається загальна інформація про авто , штрафи за порушення ПДР , водійське посвідчення , записи в електронні черги на різні послуги.
- "Автопарк", де водій може знайти інформацію про всі транспортні засоби , марки , моделі ( відображаються тільки ті автомобілі , які були зареєстровані після 2013 року) .
- "Електронна черга" – розділ , в якому надається можливість записатися онлайн на отримання послуг в Сервісний центр.
- "Штрафи" – дає можливість переглянути історію адмінпорушень ПДР ( номер протоколу , дата скоєння , стаття правопорушення ) і сплатити штрафи по них.
- "Замовлення ІНЗ" – водій може перевірити , чи вільний бажаний індивідуальний номерний знак в певному регіоні , і замовити його.
- "Перевірка ТС" – розділ , в якому є можливість перевірити VIN – код будь-якого транспортного засобу , що пройшов реєстрацію на території України з 2013 року.
Цей сервіс буде корисний для будь-якого водія , вважають в Центрі .
"Цей сервіс дозволяє систему штрафів зробити прозорою . Це дуже корисно в контексті запровадження відеофіксації порушень . Пізніше водіям буде доступна і функція оплати онлайн " , – зазначив начальник Головного сервісного центру МВСВладислав Криклій.
Корисним він буде і для тих , хто тільки планує придбати автомобіль .
"Будь-хто зможе замовити історію автомобіля – скільки було власників , чи були ДТП за участю цього транспортного засобу . Без зайвих кроків і рухів . Це зручніше , ніж їхати з перекупником , купувати авто , а потім дізнатися , що воно перефарбоване і тричі потрапляло в аварії " , – додає Криклій.
При необхідності користувач Електронного кабінету водія може роздрукувати талончики , чеки після проведення певних операцій .
Як уже писав сайт " Сегодня" , частина послуг Електронного кабінету будуть безкоштовними , частина – платними . Безкоштовно водій може дізнатися інформацію про дату останньої реєстрації транспортного засобу , технічні характеристики . За гроші , наприклад , можна буде перевірити VIN – код автомобіля , який був зареєстрований в Україні від 2013 року. Ця послуга буде платною – за 45 гривень 68 копійок користувач Електронного кабінету може отримати інформацію про попередніх власників і участь автомобіля в ДТП .
Нагадаємо, раніше в Україні відкрили дані про реєстрацію авто. Сервіс надає дані про першу реєстрацію автомобілів в Україні . Транспортний засіб потрапляє до Єдиного державного реєстру МВС під час його першої реєстрації власником в територіальному сервісному центрі МВС . Далі в реєстрі відображаються всі зміни , що відбуваються з автомобілем : зміна власника , номерного знака , здійснення переобладнання тощо.
При цьому аферисти придумали нові способи заробити на продажу б/в авто в Україні.