Якість обслуговування у супермаркетах виходить на перший план

19 червня 2015, 10:30

Ще 20 років тому українські споживачі не знали, що таке "супермаркет" і купували у пост-радянських магазинах. А зараз вже неможливо уявити українські міста без супермаркетів. Більшість з нас відвідують їх хоча б раз на тиждень. Наприклад, тільки в одному магазині "ЕКО маркет" на проспекті  Маяковського у Києві кількість відвідувачів складає, у середньому, 6000 чоловік за день! Ось чому якість обслуговування споживачів особливо важлива для продуктових ритейлерів.

Оскільки якість обслуговування – поняття комплексне, воно потребує стратегічного підходу. Так, у мережі "ЕКО маркет" впроваджено комплексну довгострокову програму контроля якості, яка діє протягом усього року, в усіх магазинах та у двох основних напрямах: якість продукції та якість обслуговування. По кожному напрямку проводиться низка заходів.

Реклама

Наприклад, програма "Винагорода за уважність" заохочує покупців, які знайдуть протерміновану продукцію на полицях супермаркета. Таке, на жаль, іноді трапляється у всіх продуктових мережах. Це відбувається через людський фактор або через неуважність – навантаження  на персонал в магазинах значне, й іноді співробітники просто не встигають замінити товари на полицях.  В "ЕКО маркеті"  вирішили залучити до боротьби із "просрочкою" споживачів. Кожен, хто знайде продукцію із терміном придатності, що закінчився, не тільки почує "дякую", а й зможе придбати товар-аналог всього за 9 копійок! Так що у магазинах "ЕКО маркет" бути  уважним дійсно вигідно!

В цілому, у Мережі "ЕКО маркет" діє відразу кілька довгострокових програм.  Наприклад, програма лояльності "Подяка щодня", програма незалежного контролю якості обслуговування "Таємний покупець", та інші.

Реклама

Також проводяться перевірки чистоти приміщень та виконання правил гігієни на робочих місцях, особливо це стосується кухні, відділу кулінарії та підсобних приміщень. За результатами перевірок, керівництво підбиває відповідні підсумки.

Хоча у компанії "ЕКО" є окремих  департамент контролю якості, для об’єктивності залучають і незалежні структури. Наприклад, представники громадського руху "Народний контроль" регулярно проводять рейди з перевірки якості продукції. Активісти відзначають, що Мережа "ЕКО маркет" активно працює над тим, щоб неякісного та протермінованого товару на полицях супермаркетів не було, і ситуація постійно покращується. Причому, не тільки у великих містах, а й у малих – Василькові, Бучі, Золотоноші та інших райцентрах, де останнім часом відкрито магазини "ЕКО маркет". А всього сьогодні в Україні працює 106 магазинів "ЕКО маркет" у 35 містах. Забезпечення високої якості продукції та сервісу у кожному з них – одне із приорітетних завдань Мережі "ЕКО маркет" на поточний рік.