1 квітня експерти в галузі інтернет-продажів дали жартівливі "поради" про бізнес онлайн, які допоможуть уникнути типових помилок інтернет-підприємців. Рекомендації розробили фахівці з різних відділів Prom.ua: маркетингу, продажів, контекстної реклами, дизайнерів.
Картинки для товарів потрібно використовувати поганої якості, щоб покупець зміг розглянути тільки нечіткий силует. Зображення вийдуть яскравими і привертають увагу, якщо фотографувати товари на тлі різнобарвного килима або фотошпалер із водоспадом.
Навіть не намагайтеся зробити дизайн сайту привабливим і зручним для покупців. Вони приходять робити замовлення, а не милуватися.
Не вказуйте характеристики товарних позицій. Вас же не цікавлять клієнти, які точно знають, що саме хочуть купити і користуються фільтрами на сайті.
Сприймайте всі негативні відгуки як особисту образу. Ігноруйте їх, будьте грубими у відповідь, намагайтеся оскаржити. Ніколи не вирішуйте проблему!
Щоб часто отримувати повернення – не вказуйте розмірну сітку і точні параметри товарів.
У "Регіонах доставки" вкажіть всі-всі міста і села. Навіщо обмежуватися фразою "Доставка по всій Україні".
Отримавши замовлення – не поспішайте його обробляти. Клієнт вже ваш – нікуди не дінеться! Нехай зачекає!
Завжди ведіть з оголошень контекстної реклами на головну сторінку сайту. Не важливо, що клієнт шукав саме "сині кросівки". Він сам знайде те, що потрібно в вашому інтернет-магазині спортивних товарів.
Міняйте SEO-налаштування. Нехай вас не бентежить, що ви в цьому нічого не розумієте і сайт може потрапити під санкції пошукових систем. Але головне ж – експеримент.
Використовуючи будь-який спосіб просування, чекайте результатів вже наступного дня. Якщо їх не буде – значить, це неефективно і можна припинити рекламу.