Крюківський потяг вирушив у перший рейс із Києва до Львова

24 червня 2014, 23:05
Стюарди готові до будь-яких форс-мажорів, а пасажири здивовані, що замість "Хюндая" їдуть на "крюківському" експресі

/ Фото: Григорій Салай

<p>Перший крюківський пішов. Перший рейс із Києва до Львова</p> / Фото: Григорій Салай

Реклама

24 червня вирушив у перший рейс із Києва до Львова один з двох придбаних "Укрзалізницею" крюківських швидкісних експресів. Як зазначили в УЗ, обидва поїзди, вартістю в 200 млн грн кожен, були придбані в лізинг, терміном на п'ять років під 21,18% річних. Президент ПАТ "КВБЗ" Володимир Приходько розповів, що у кожному з поїздів ЕКР1 знаходиться близько дев'яти вагонів, серед яких два вагони першого класу, сім – другого класу і один – другого класу бюджетного. Крім того, є вагон-буфет, місця для пасажирів-інвалідів, сучасні туалети, системи кондиціонування і т.д. Всього в такому експресі можуть розміститися до 609 осіб.

Як розповіла нам стюард львівського поїзда Наталія Корецька, новий потяг обслуговуватиме команда з десяти осіб – 3 офіціанти, 4 бармени, 1 прибиральниця і 2 машиністи. "Раніше ми працювали на "Хюндаї", і коли нас перенаправили працювати сюди, то особливих труднощів з адаптацією на новому поїзді не виникло. Звичайно, вивчали техніку безпеки, технічні особливості експреса та інше. Сподіваємося, що робота буде спокійною, ну, а якщо, хтось із пасажирів почне буянити, їх заспокоїмо, викликавши наряд міліції".

А одна з пасажирок першого рейсу "крюківського" поїзда Соломія Лялевич здивувалася тому, що потрапила замість "Хюндая" в інший експрес: "Купувала квитки у другий клас, як зазвичай на "Хюндай", думала, що в цьому поїзді і поїду. А з'ясувалося, що їду на новенькому експресі української збірки. Цікаво, як пройде поїздка. У принципі, поїздками на "Хюндаї" була задоволена, і розклад зручний був у львівському напрямку. Сподіваюся, і на цьому поїзді буде комфортно їздити".

Реклама

Варто зазначити, що квитки на крюківські потяги будуть аналогічні поїздці на "Хюндаях", оскільки всі ці потяги відносяться до експресів класу "Інтерсіті +". Ось і пасажирка Соломія Лялевич заплатила за поїздку у вагоні другого класу – спочатку з Києва у Львів, і потім назад – 249 грн в одну сторону.

Залишається додати, що міністр інфраструктури Максим Бурбак, проїхавши на новому експресі зі станції "Дарниця" до центрального залізничного вокзалу, в найближчі п'ять років планує продовжити оновлення українського залізничного складу. У зв'язку з цим, по мірі можливості, закуповувати нові поїзди. Зокрема, у 2015 році УЗ планує закупити 15 приміських дизель-потягів крюківського виробництва.