Медійники обговорили ключові питання телеіндустрії в Україні

21 вересня 2017, 21:24
Щоб знімати цікаві і якісні фільми, потрібні кошти, кажуть медійники, і очікують від держави більше грошей на кіно

Фото: кадр з відео

Телебачення як бізнес: як його розвивати, чого телеканали чекають від держави, і якими мають бути новини, щоб не дезорієнтувати глядача, а бути йому допомогою – про це і не тільки представники теле- і кіноіндустрії говорили на форумі KievMediaWeek.

Обговорити найважливіші питання розвитку медіаринку на форум з'їхалися сотні учасників з усього світу. 21 вересня йшлося про телебачення. Це – бізнес, кажуть представники українських телеканалів, але він повинен бути прибутковим. "Медіа група Україна" буде продовжувати нарощувати власне виробництво фільмів і серіалів.

Реклама

"У цьому році ми вже вийшли на дійсно великі обсяги, тому на сьогоднішній момент часу у нас близько 70% в загальному мовленні – це власне виробництво. Наступного року буде ще більше. Канал, який не має виробництва, знаходиться в дуже важкому становищі ", – розповів директор медіахолдингу" Медіа група Україна "Євген Лященко.

Але щоб знімати цікаві і якісні фільми, потрібні кошти, кажуть медійники, і очікують від держави більше грошей на кіно. Виробництво телесеріалів теж пропонують фінансувати з бюджету.

"Найбільш очікуване – це партнерство з українською державою в створенні українського продукту, якісного продукту. Не можна так ставити питання телеканалам -" а де українські серіали? ", – а потім ніби в момент, коли треба з телеканалами їх створювати – кудись зникати" , – зазначив директор-президент телеканалу ICTV Олександр Богуцький.

Реклама

При цьому якщо держава не дає грошей з казни, то нехай хоча б не заважає, кажуть виробники. Медійники скаржаться, що деякі закони в сфері кіно ускладнюють розвиток галузі. Зарегульованість вітчизняного ринку порівнюють з Північною Кореєю і Китаєм, а не з Європою. Проаналізувати українські закони продюсери і режисери попросили відомих юристів.

"Коли вони подивилися на ті законопроекти, добірку яких ми їм зробили, у них волосся стали дибки. Будуть закони аналізуватися, далі будуть рекомендації, далі будемо думати, як з цими рекомендаціями чинити, будемо їх просувати", – зазначив генеральний продюсер компанії "Star Media "Владислав Ряшин.

Говорили на форумі і про новини – як подавати щоденну інформацію, щоб вона не дезорієнтувала глядача, а була йому на допомогу. Новинний бренд "Сегодня" так названий зовсім не випадково.

Реклама

"У нас є чудовий гасло:" Сегодня "- це все, що потрібно знати сьогодні. Ми працюємо для глядача, і намагаємося розповісти саме те, що потрібно йому, що він хоче знати, що він хоче дізнатися для того, щоб, знову ж , орієнтуватися в світі і робити правильне рішення. Я думаю, що це – правильна тенденція, і будемо працювати саме в цьому напрямку ", – розповів генеральний продюсер новин" Медіа групи Україна "Олексій Мустафін.

У планах на наступний рік – виробництво якісного продукту, кажуть учасники форуму, і все без винятку сподіваються на розвиток рекламного ринку.