Все, що нам потрібно прямо зараз, продається зі знижкою

27 жовтня 2017, 16:13
Не секрет, що більшість інтернет-магазинів і торгових мереж постійно влаштовують акції і продають певні групи товарів зі знижкою. А якщо врахувати, що продавців по країні тисячі, то практично на будь-який товар або послугу прямо зараз є знижка. Але щоб самостійно знайти акційну ціну на товар або послугу, потрібно витратити багато часу: інтернет-магазини, дошки оголошень, прайс-агрегатори і пошук товару через Google. Як зібрати потім всю знайдену інформацію, проаналізувати і вибрати краще?

Все, що нам потрібно прямо зараз, продається зі знижкою. Саме цю проблему вирішує платформа Скидочник, яка набуває все більшої популярності серед користувачів інтернету. Сайт об'єднує тисячі продавців найбільш популярних товарів і послуг зі всієї країни.

Так, на Скидочнике завжди можна знайти:

Реклама

- акції у всіх супермаркетах країни;

- розпродажі інтернет-магазинів і брендів (одягу, взуття, електроніки, товарів для дому та відпочинку і т.д.);

- гарячі путівки від десятків турагентств, ціни на квитки авіа та автобусних лоукостерів, а також знижки на проживання в готелях;

Реклама

- купонні акції десятків сервісів колективних покупок (по типу Groupon).

- акції кращих закладів (салонів краси, клінік, ресторанів і т.д.), які надають знижки на свої послуги без посередників. Щоб скористатися такою пропозицією, достатньо просто заповнити коротку заявку, яка одразу ж буде доставлена на телефон адміністратору закладу.

В даний момент на сайті є близько 1 млн пропозицій зі знижками, які щодня оновлюються, а аудиторія ресурсу складає сотні тисяч користувачів щомісяця і продовжує збільшуватися.

Реклама

Крім щоденних локальних акцій від різних магазинів, салонів та інших постачальників послуг, ресурс агрегує такі глобальні розпродажі як Хелловін, День холостяка, Чорна п'ятниця та інші. Так, в минулому році на Black Friday Скидочником було зібрано понад 100 магазинів-учасників, що є рекордною кількістю в Уанеті. Цього року масштаби головної розпродажі року обіцяють бути ще більш масовими.

У століття технологій це ще один інструмент користувачеві, за допомогою якого можна отримати максимальну користь з маркетингових акцій продавців. Тому, перш ніж зробити чергову покупку, не буде зайвим дізнатися, у кого більші знижки.