Як вирішити комунальні питання після роботи

17 жовтня 2016, 09:20

Перевірено на собі: Дізнавшись, що два столичних центри обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО тепер працюють до 21:00, незалежний журналіст Павло Сидорчук вирішив перевірити, чи так це насправді. А заодно вирішити своє питання. Зробити це раніше Павлові ніяк не вдавалося – робота від світанку до пізнього вечора для журналіста справа звична.

Графік роботи центрів обслуговування став зручнішим

Реклама

Ця новина на сайті КИЇВЕНЕРГО дуже мене зацікавила. І недарма. Справа в тому, що мені треба було зареєструвати льготу. Але як це зробити, якщо твій робочий день найчастіше починається о 8 ранку, а засиджуватися доводиться допізна? Тож подовжений до 21:00 графік роботи центрів для мене надзвичайно доречний. До того ж, один з них знаходиться неподалік від мого дому – на Мельникова, 31. Другий – на Закревського, 14. До речі, центр обслуговування на Закревського працює ще й по суботах – як і центри на Маршала Тимошенка, 18, Жилянській, 83/53 і Драгоманова, 40-з. Та оскільки на вихідні у мене інші плани, підемо сьогодні. І перевіримо, чи вдасться мені вирішити своє питання.

Після роботи йдемо в гості

Реклама

На годиннику 20:30, а я тільки підходжу до центру. Момент істини настав: тягну за ручку дверей... Відчинено! В цей час відвідувачів небагато – мабуть, ще не всі знають про новий графік роботи. Підходжу до дівчини-консультанта – а раптом зараз скаже, що прийом закінчено? Ні. Запрошує присісти. Вирішення мого питання зайняло не більше 15 хвилин. Світлана, а саме так звуть мого консультанта, швидко оформляє всі необхідні папери. А я тим часом, за давньою журналістською звичкою, починаю її розпитувати про нововведення – черги за мною немає, тож нікого не затримую.

Записуватися можна онлайн

Від Світлани дізнаюся, що подовжений графік роботи центрів обслуговування – далеко не єдине нововведення в КИЇВЕНЕРГО, покликане спростити нам життя. З жовтня компанія запровадила пілотний проект – сервіс попереднього запису. На сайті КИЇВЕНЕРГО можна записатися на прийом до фахівця, вибравши зручний для себе день і час візиту. Невже тепер можна розпрощатися з чергами? Правда, поки що цей сервіс працює в тестовому режимі тільки для одного центру на вулиці Волоській, 42. Якщо проект виявиться успішним – обіцяють зробити таке у всіх 12-ти центрах обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО. Йдемо в Європу! 

Реклама

Подзвони мені, подзвони!

Вже прощаючись, Світлана нагадує мені про те, що дуже багато питань можна вирішити по телефону – звернувшись до контакт-центру КИЇВЕНЕРГО. Дійсно, думаю я, навіщо кудись ходити через дрібниці, якщо можна зробити один дзвінок – в будь-який зручний час, адже працює контакт-центр цілодобово і без вихідних. Кажуть, що недавно в ньому збільшили кількість операторів. Тож додзвонитися можна швидше. 

Підіб'ємо підсумки

Отже, моє міні-розслідування можна вважати завершеним. Результати такі: центр обслуговування КИЇВЕНЕРГО на Мельникова, 31 справді приймає клієнтів до 21:00. За таким же графіком працює ще один – на Закревського, 14. Перевіряти вже не буду – оскільки немає причин для сумнівів. Прийшовши о 20:30, я зміг швидко вирішити своє питання, а додатково довідався про багато зручних для киян нововведень. Вважаю, що зі своїм завданням я впорався!