ROSHEN виділить "ОХМАТДИТу" близько 50 млн гривень

17 червня 2015, 17:53

Про це вчора повідомила Інна Петренко, керівник відділу зв'язків з громадськістю компанії ROSHEN. На сьогодні, кондитерська корпорація вже подарувала відділенню хірургії новонароджених "ОХМАТДИТу" апарат Primus Draeger, який лікарня не могла дозволити собі придбати.

Устаткування з усіма комплектуючими коштує 5 млн гривень і необхідне для складних випадків хірургії новонароджених. Primus Draeger дозволяє розраховувати дозування газу при штучній вентиляції легенів і кількість анестезії. Цей апарат критично важливий для недоношених дітей, яких привозять до "ОХМАТДИТу", тому що для таких пацієнтів термінові операції – це шанс вижити. Обладнання ж, яке було в наявності у відділенні хірургії новонароджених, було дуже застарілим, а за міжнародними стандартами, вже рекомендованим до списання. При цьому кількість складних операцій з кожним роком збільшується. "Раніше, коли я починав свою трудову діяльність – це до початку двохтисячних років, було 10 операцій (новонародженим) на місяць. Це вважалося багато, а тепер цифра перевалює за 30. Практично кожен день ми оперуємо такого пацієнта. Цифра збільшилася в 3 рази за 20 років", – розповів завідувач відділенням анестезіології НДСЛ" ОХМАТДИТ" Сергій Леонідович Водяницький.

Реклама

Весь проект допомоги ROSHEN лікарні називається "Покоління здорових дітей". Іншу допомогу компанія планує виділити "ОХМАТДИТу" до кінця року, це купівля дорогого устаткування всьому відділенню хірургії лікарні, а також ремонтні роботи в консультативно-діагностичній поліклініці "ОХМАТДИТу", розташованій за адресою вул. Стрітенська, 7/9.

Варто відзначити, що зараз основна увага громадськості прикута до наміру держави профінансувати добудову нового корпусу НДСЛ "ОХМАТДИТ". Те, що залишається поза загальною увагою – співставні за масштабами нагальні потреби існуючих корпусів, в яких знаходиться більшість відділень лікарні. Саме забезпечення цих потреб стало метою довгострокової соціальної програми Кондитерської корпорації ROSHEN "Покоління здорових дітей".

Реклама