"Сегодня" стала газетою №1 в Україні за підсумками 2014-го

19 березня 2015, 15:33
За даними TNS, аудиторія одного номера газети "Сегодня" становить 768,31 тис. читачів.

Всеукраїнська громадсько-політична газета "Сегодня" стала лідером серед національних щоденних видань. За даними дослідницької компанії TNS, згідно з дослідженням MMI за 3-4 квартал 2014 року, аудиторія одного номера газети "Сегодня" становить 768,31 тис. читачів. Це на 59,46 тис. осіб більше аудиторії найближчого конкурента – газети "Факти і коментарі".

"Бути газетою №1 в Україні серед усіх друкованих видань – велика честь і відповідальність, – говорить головний редактор газети "Сегодня" Ольга Гук. – Для нас дуже важливо, що ми посідаємо цю першу сходинку на п'єдесталі в такий знаковий, складний час для всієї країни. Це означає, що в інформуванні читачів ми знайшли ту "золоту середину", яка допомагає жити. І ми вдячні їм за довіру. Будемо і надалі тримати високу планку всією нашою міцною командою".

Реклама

"Зміцнення лідерської позиції газети "Сегодня" є результатом довгострокової стратегії розвитку видання, яку проводить холдинг "Сьогодні Мультимедіа", – зазначила Світлана Новікова, директор з маркетингу "Сьогодні Мультимедіа". – Вона включає як розробку нових напрямків і наповнення газети цікавим і затребуваним читачами контентом, так і розвиток дистрибуції, що дозволяє виданню утримувати свої лідерські позиції на тлі падаючого ринку друкованої преси".

Сергій Охріменко, директор департаменту управління тиражем "Сьогодні Мультимедіа" також зазначив: "Обрана нами стратегія розвитку тиражів показала свою ефективність. Здійснені нами програми в 2014 році привели до збільшення нашої частки на ринку розповсюдження друкованих ЗМІ як в каналі роздрібних продажів, так і в каналі підписки. Наприклад, спільний ринок передплати на друковані видання в мережі "Укрпошта" станом на 1 січня 2015-го скоротився за рік на 26% (дані ДП Преса). При цьому підписка на газету "Сегодня" за аналогічний період збільшилася на 17,2% і продовжує збільшуватися завдяки системній реалізації стратегії розвитку тиражів".