Українці можуть допомогти врятувати дітей з раком крові

3 червня 2015, 10:56
Кошти, зібрані під час благодійної акції, будуть направлені на лікування дітей

З 1 червня по 31 липня 2015 року кожен клієнт київських відділень компанії "Нова Пошта" може зробити своє поштове відправлення добрим, замовивши послугу благодійної упаковки вартістю 5 гривень. Поштове відправлення буде прикрашено спеціальним акційним стікером, а кошти за послугу будуть перераховані для лікування дітей із раком крові, підопічних фонду "Таблеточки".

"Посилка добра" – спільний проект міжнародного благодійного фонду "Таблеточки" та компанії "Нова Пошта", що реалізується до Дня захисту дітей та триватиме з 1 червня по 31 липня 2015 року. Ціль проекту – збір коштів для придбання медикаментів та медичних засобів для лікування дітей з раком крові.

Реклама

"Через катастрофічну ситуацію із забезпеченням медикаментами ми щомісяця купуємо ліки на понад 300 000 гривень для 110 наших підопічних із двох найбільших лікарень країни – НДСБ "ОХМАТДИТ" та Київського обласного онкологічного диспансеру. Але реальна потреба у кілька разів більша, і лише із допомогою небайдужих українців ми зможемо дати шанс на одужання малюкам із раком крові", – розповідає засновниця фонду "Таблеточки" Ольга Кудіненко.

Добрим можна зробити не лише поштове відправлення, а і товари, придбані на сайті партнеру проекту – онлайн-супермаркету Yakaboo.ua. Додавши до замовлених товарів акційний стікер, клієнт автоматично стає учасником акції та допомагає рятувати життя маленьких українців.

"Ми із радістю відгукнулися на пропозицію "Таблеточок" провести масштабну благодійну акцію, адже усвідомлюємо важливість допомоги онкохворим дітям. Ми впевнені, що проста та комфортна механіка акції знайде відгук у серцях наших клієнтів, і разом ми зможемо зробити значний внесок у одужання підопічних фонду", – прокоментувала акцію співзасновниця "Нової Пошти" Інна Поперешнюк.

Реклама

4 липня у відділення "Нової Пошти" завітають особливі гості – відомі українці, що протягом дня будуть допомагати кожному клієнту зробити його відправлення добрим. 

Інформаційними партнерами акції стали телеканал Україна, тижневик "Новое Время", радіо Аристократи, інформаційний портал Сегодня.ua та онлайн супермаркет Yakaboo.