Українські режисери розкажуть, навіщо потрібна євроінтеграція

14 грудня 2014, 13:10
Стати учасником проекту може кожен бажаючий

  Одними з найяскравіших робіт

<div id="gt-src-tools">&nbsp;</div>
<div id="gt-res-content" class="almost_half_cell">
<div style="zoom: 1;" dir="ltr"><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Одними</span> <span class="hps">з найяскравіших</span> <span class="hps">робіт</span

Реклама

Нещодавно в Запоріжжі відбувся фестиваль соціальної відеореклами " Molodiya festival " . Запорожцям показали "короткі корисні фільми" українських режисерів : про безпечний секс, спорт і патріотизм.

Багато було робіт і про екологію : про те, що пора міняти машини на велосипеди, перестати купувати шуби, заради яких по-звірячому вбивають мільйони тварин і про те, що слід закривати кран, коли чистиш зуби.

Одними з найяскравіших робіт стали фільми про армію . Власне, перше місце на фестивалі отримала саме робота про те, що пора б відмовитися від зайвого, наприклад чергової кави або пива, та підтримати українських бійців. Її автором є київський режисер Олександр Шкрабак . Свій виграш в 8000 гривень хлопець віддав на допомогу армії.

Реклама

Місяцем раніше фестиваль пройшов у Києві , а тепер відправився в подорож по Україні . Як розповіли нам організатори, зараз фестиваль разом з активістами ініціативи " Сільніші разом" проводить ще один конкурс : конкурс соціальної відеореклами на тему євроінтеграції. Організатори очікують роботи, які розкажуть про те, що таке Європа і навіщо вона потрібна Україні . Конкурс стартував на початку грудня і роботи будуть прийматися до 15 січня 2015 року. До участі запрошуються всі бажаючі, а організатори обіцяють грошові винагороди в загальній сумі 20 000 гривень.

"Ми хочемо побачити ролики про повсякденне життя в країнах ЄС і про те, що може відкрити для України подальша євроінтеграція , зокрема підписання Угоди про асоціацію. Ми впевнені, що Європейський Союз – це набагато більше, ніж економічне чи політичне об'єднання. Він пропонує спільні цінності , що гарантують гідне життя для 500 млн. його жителів", – кажуть організатори.

Режисерам організатори радять бути оригінальними і звернутися до нетривіальних проблем.

Реклама

" Тематика робіт може бути найрізноманітніша , але в рамках теми євроінтеграції : від фінансового благополуччя громадян до захисту прав тварин. Радимо майбутнім учасникам не обмежуватися тільки стереотипними тезами про європейську толерантність або гендерну рівність і шукати неординарні сюжети для реклами. Ми цінуємо нестандартні ідеї і їх якісне втілення " , – радить організатор конкурсу Ігор Мельник.

Тим часом , фестиваль буде продовжувати свої подорожі по Україні і найближчим часом планує відвідає Чернігів, Острог і Львів.