Відпустка. Фото: pixabay
Українські туроператори знову попали в скандал. Люди довго вибирали собі апартаменти, а поселили їх, врешті-решт, зовсім в інший готель. За своє житло довелося буквально воювати.
Без власного пляжу, з одноманітним харчуванням і забороною відпочивати з тваринами. Киянці Владі у турфірмі обіцяли зовсім інші умови. Про зміни дізналася вже після прильоту до Туреччини.
"Нам на стійці сказали про те, що нам поміняли готель, я говорю, на якій підставі, так вийшло у нас ідуть свята турецькі, тому турки не виїхали і продовжили собі відпустку і вирішили залишитися в цьому готелі", – сказала Влада Миронова.
Жінка самостійно вирушила в готель, який оплатила заздалегідь. Але там її не прийняли.
"У базі мене немає, вони це показали, нам ніхто не бронював номери, нас обманним шляхом притягли і змусили жити, де вони захотіли", – розповідає Влада.
Влада Миронова боролася два дні, і в кінці кінців отримала номер у цьому готелі. Туроператор звинувачує в такій ситуації турецьку сторону. За рік таких випадків у даного туроператора було п'ятнадцять. Обіцяють повернути гроші за дні, які Влада не проживала в обіцяному готелі.
Таке трапляється все частіше, каже адвокат Костянтин Чокунов. Виплачувати гроші, як Владі обіцяють, погоджуються не всі туроператори.
"Дуже часто туроператори в своїх договорах таким невеликим обтічним варіантом позначають, що вони мають право на зміну певних складових туристичного продукту", – пояснює Костянтин Чокунов, адвокат.
В такому випадку довести в суді провину туроператора буде майже неможливо. Ще одна порада: за день до вильоту продзвонити в ваш готель і перевірити, чи є ви в базі.
Нагадаємо, юристи розповіли, яку компенсацію можуть очікувати пасажири за скасування або затримку авіарейсу.
Раніше ми писали про те, скільки коштує відпочинок в Туреччині, Єгипті та Греції без туроператора.