"Втомилися" мости, траси і тротуари: понад 95% українських магістралей потребують капітального ремонту

6 березня 2017, 03:58
Весна прийшла – асфальт пішов. Українські автолюбителі шоковані

У столиці обвалився Шулявський міст. Для городян ця новина стала приводом посміятися – адже про необхідність відремонтувати шляхопровід говорять вже десять років. А ось для жителів інших регіонів – в черговий раз змахнути скупу сльозу. Адже асфальт з українських доріг зійшов разом зі снігом. "Втомилися" мости, траси і тротуари. Понад 95% магістралей, за оцінками чиновників, потребують капітального ремонту. Оцінити масштаб катастрофи попросили колишнього міністра і чинного народного депутата. Хто з чиновників не пошкодував своє дороге авто? І скільки ще років нам доведеться вбивати машини?

Весна прийшла – асфальт пішов. Українські автолюбителі шоковані. Кажуть, бувало всяке, але такого...

Реклама

Що на заході, що на сході – результат один.

Те, що хороший асфальт просто так на дорозі не валяється, підтверджує і Київ – столиця.

Автопробігом по бездоріжжю. Перевірити і проінспектувати якість доріг з нами погодилися народний депутат Анатолій Матвієнко і екс-міністр транспорту Євген Червоненко.

Реклама

Завдання автопробігу: хто швидше добереться з точки "А" до точки "Б" київськими вулицями? Потім повернеться назад? І бажано залишиться з колесами.

Матвієнко виїжджає на позашляховику.

А Червоненко на спеціальній ралійній машині.

Реклама

Першим потрапляє на ями професійний автогонщик Червоненко.

Маршрут складений таким чином, щоб наші учасники автопробігу проїхалися найнеприємнішими ділянками доріг.

З маршруту спеціально прибрали Шулявський міст. Він обвалився. Дивом ніхто не постраждав. Чому впав, пояснив столичний градоначальник.

"Він не був аварійним, але був в такому стані, він втомився", – заявив він.

Упав міст від втоми? – Фахівцям видніше. Але це наочний приклад критичного стану дорожньої інфраструктури в Україні.

Ось і виходить, що Україна посіла п'яте місце з кінця за якістю доріг в світі.

Українські автодорожники оголосили, що з першого березня беруться за роботу. Міністр озвучив плани.

З 170 тисяч кілометрів доріг лише два відсотки від необхідного.

Екс-міністр транспорту рухається уздовж швидкісного трамваю.

А в цей час на дорогах знову латають діри.

Олександр Крижанівський фахівець з безпеки доріг. У автодорожньому будівництві пропрацював все життя. Зараз працює в міжнародній аудиторській компанії.

Олександр дивиться на те, що відбувається з сумом в очах.

Олександр пояснює, то, що погода дозволяє зробити повноцінний ямковий ремонт. Тільки для цього потрібно зрізати старий асфальт, вирубати так звану карту, все почистити, змастити в'язкою речовиною, і лише потім закрити все новим асфальтом.

Начальник бригади ремонтників не згоден.

Нардеп Матвієнко в цей час проїжджає окружну.

Але, це Київ. Тут хоч такий ремонт роблять. Ось що відбувається у Львівській області. Дорога пішла зі снігом. Проїхати неможливо. Розуміючи безвихідність люди взялися ремонтувати дорогу самостійно.

Але часом проблема не у відсутності фінансування. А в тому, як ці дороги ремонтують. Ось в Харкові асфальт кладуть прямо в воду.

Бо як говорить народна мудрість, Якщо пішов сніг – значить, кластимуть асфальт. Якщо поклали асфальт – значить, в цьому місці мінятимуть труби. Ось, до речі, асфальт якраз укладають на сніг.

Природно, таке покриття навесні зійде разом зі снігом. А наступного року все повториться. Матвієнко каже, що ситуацію повинен виправити спеціальний дорожній фонд, за який проголосували торік.

Ну, а поки що водії їдуть, матюкаються і ламають свої авто. Червоненко знову віртуозно маневрує.

Учасники пробігу повертаються на фінішну крапку. Всі з колесами.

Олександр Дикий із Черкас наїхав на яму і пробив два колеса.

На нові колеса витратив майже три тисячі гривень. Збирається судитися, але не заради повернення грошей.

"Я хочу щоб дороги були нормальні. Неважливо. Чи заплатять мені за гуму, не заплатять. Я хочу понабридати автодору. Посмикати їх. Посмикати. Тому що це неправильно", – говорить він.