У День працівників радіо і телебачення журналісти показали, як готують випуски "Сьогодні"

16 листопада 2018, 13:03
Крім сюжетів і коротких повідомлень у ранковому меню – актуальні включення з місця події

В Україні відзначають День працівників радіо, телебачення та зв'язку , і журналісти "Сьогодні" показали, як народжуються новини та готуються до ефіру ведучі. 

У вас тільки продзвенів будильник, – а вони вже інформують про головні події, добре одягнені і причесані. День ранкових ведучих починається значно раніше. Слід від подушки на обличчі вміло маскують гримери – і глядач побачить ведучого Віталія Школьного.

Реклама

"Ми відкриваємо цей день для всієї України, ми повинні заряджати людей своєю енергією і цим настроєм. Тому і потрібно бути жвавими, енергійними", – зазначив ведучий.

Щоб втамувати інформаційний голод українців, команда ранкових новин готує "смачні" випуски з п'ятої ранку. Крім сюжетів і коротких повідомлень в ранковому меню – актуальні включення з місця події. Вибухи, величезні снігопади або масові ДТП – журналісти першими готові розповісти деталі в прямому ефірі.

"Пряме включення – це якесь приємне хвилювання, тому що ти хочеш максимально передати якісь хороші емоції, новини. Іноді погані – але правдиву інформацію. І ось на прямому включенні ти хочеш, щоб глядач бачив тебе справжнім", – розповів кореспондент проекту "7:00" Сергій Моргун.

З Олександрою Сигал – дізнаєтеся про кулінарні новинки. Георгій Маринов розвідує секрети краси, а Ірина Камінська "виводить на чисту воду" нечесних забудовників і шахраїв.

"Під час підготовки до сюжету – ми відправляємо запити іншій стороні конфлікту, щоб наш сюжет був зважений. І через кілька годин нам дзвонять герої і кажуть – спасибі, нікуди не треба їхати, конфлікт вирішився", – зазначила кореспондент проекту "7:00" Ірина Камінська.

Зйомки, інтерв'ю, вирішення конфліктів та перевірка інформації – все це робота тележурналістів, щоб українці завжди знали більше.

Реклама

Нагадаємо, за підсумками жовтня 2018 року, телеканал "Україна" був лідером телеперегляду як в будні, так і у вихідні дні. Канал "Україна" впевнено утримує першість серед вітчизняних телеканалів за всіма основними аудиторіями 18-54 (міста 50+), 18+ (міста 50 тис. +), 4+ (Вся Україна).

На відміну від українських медіа, в Росії не дуже райдужно йдуть справи з "адекватним телебаченням". Як розповідала керівник дослідження аналітичної групи Любов Цибульська, російське телебачення займається "демонізуванням" Заходу. Російські канали показують "злий Захід" в чотири рази частіше, ніж рекламують Coca-Cola.