В одному з пунктів коаліційної угоди прописана заборона на рекламу ліків

24 листопада 2014, 00:42
Мовляв, це допоможе відучити українців від самолікування

Від того, де в цьому реченні поставити кому, зараз в буквальному сенсі залежить існування українських засобів масової інформації. В одному з пунктів коаліційної угоди прописана заборона на рекламу лікарських препаратів.

Для преси, радіо і телебачення це означає втрату від 10 до 40 відсотків рекламного доходу в цілому. В таких умовах ЗМІ не виживуть, а українці замість вітчизняних програм і серіалів отримуватимуть дешевий імпортний замінник. При цьому політики, які приймали рішення, не можуть толком пояснити кінцевої мети. Мовляв, це допоможе відучити українців від самолікування. Експерти ж фармацевтичного ринку вважають, проблема зовсім не в рекламі, а в тому, що часто інструкції до лікарських препаратів складаються недостатньо грамотно.

Реклама

"Вони вам повинні детальним чином пояснити, як користуватися препаратом, чим можна запивати, чому не можна запивати. Сумісні не сумісні. Ці стандарти лежать вже 5 років, вони не впроваджуються. А саме від цього залежить якість, від впровадження цих стандартів. І реклама тут ні причому", – сказав експерт фармацевтичного ринку Віктор Чумак.

"Якщо не буде реклами ліків – це близько 10 відсотків втрати від загальної суми доходу, це прискорює закриття ЗМІ, це прискорює звільнення редакторів і журналістів, це прискорює криза в галузі", – зазначив генеральний директор Української асоціації видавців періодичної преси Олексій Погорєлов.

Цю та інші новини ви можете подивитися у випуску інформаційно-аналітичної програми "События недели" на каналі "Україна" за 23.11.2014 19:00.