"Воля" дала офіційну відповідь щодо зникнення інтернету

12 грудня 2016, 20:49
У компанії принесли вибачення і повідомили, що технічні фахівці докладають всі зусилля для виправлення проблеми

"Воля" прокоментувала зникнення інтернету. Фото: buhbiz.com.ua

Клієнти інтернет-провайдера "Воля" по всій Україні ввечері в понеділок, 12 грудня, залишилися без доступу в інтернет, а тих, хто телефонує у колл-центр компанії, чекає автовідповідач з черговим повідомленням.

Разом з тим, компанія на своїй сторінці в Facebook опублікувала коментар з поясненнями і вибаченнями.

Реклама

"Сьогодні, 12 грудня, о 17.40 в Києві почалися перебої доступу до послуги Інтернет. Причини аварії з'ясовуються. Технічні фахівці докладають максимум зусиль для оперативного відновлення послуг і сервісів. На жаль, зараз не доступні також для зв'язку колл-центр і корпоративні ресурси компанії", – йдеться в повідомленні.

У компанії додали, що будуть інформувати користувачів за допомогою соціальних мереж. "Приносимо вибачення за тимчасові незручності", – йдеться в повідомленні.

Реклама

Нагадаємо, раніше користувачі соцмереж висловили своє обурення тим, що від компанії не було офіційного коментаря з того, що відбувається.

Як повідомлялося, увечері в понеділок, 12 грудня, у користувачів інтернет-провайдера "Воля" масово пропав доступ в інтернет.