"Воля" розповіла, коли у користувачів може знову з'явитися інтернет

12 грудня 2016, 21:43
При цьому в компанії заявили, що була проведена "серйозна зовнішня атака"

"Воля" повідомляє про атаку і сподівається незабаром повернути користувачам з'єднання з інтернетом. Фото: polska-kaliningrad.ru

Інтернет-провайдер "Воля" назвав причину падіння інтернету у безлічі користувачів увечері у понеділок, 12 грудня, і висловив сподівання на виправлення становища протягом години. Про це йдеться в повідомленні компанії в Facebook.

"Шановні абоненти, ми констатуємо факт серйозної зовнішньої атаки, яка призвела до перебоїв доступу до послуги Інтернет у м. Києві, так само зараз недоступні для зв'язку колл-центр і корпоративні ресурси компанії", – йдеться в повідомленні "Волі".

Реклама

У компанії відзначили, що можуть вести комунікацію з абонентами тільки через соціальні мережі.

"Всі наші технічні фахівці докладають максимум зусиль, щоб відновити сервіс протягом години. Приносимо вибачення за тимчасові незручності", – додали в компанії.

Реклама

Нагадаємо, раніше компанія на своїй сторінці в Facebook опублікувала коментар з поясненнями і вибаченнями.

"Сьогодні, 12 грудня, о 17.40 в Києві почалися перебої доступу до послуги Інтернет. Причини аварії з'ясовуються. Технічні фахівці докладають максимум зусиль для оперативного відновлення послуг і сервісів. На жаль, зараз не доступні також для зв'язку колл-центр і корпоративні ресурси компанії", – йдеться в повідомленні.

До цього, користувачі соцмереж висловлювали своє обурення тим, що від компанії не було офіційного коментаря з того, що відбувається.

Реклама

Як повідомлялося, увечері в понеділок, 12 грудня, у користувачів інтернет-провайдера "Воля" масово пропав доступ в інтернет.