Працівники проекту "Перша проба" в поїздах "Укрзалізниці", де нещодавно почали подавати гарячі обіди, не скаржаться на брак замовлень . Пасажирам послуга подобається – замовляють часто і багато .
"Все круто і смачно, зручно, що можна просто зателефонувати відразу – принесуть у твоє купе на твоє місце", - розповів пасажир поїзда Максим Коваль.
Обіди приносять протягом 10 хвилин, всі страви в спеціальній упаковці, і можуть зберігатися досить довго. При необхідності, їх можна потім розігріти в мікрохвильовці.
Для заводу, де готують їжу для пасажирів "Укрзалізниці", чистота є головним правилом, а безпека клієнтів – обов'язком.
"Ми розуміємо, що не маємо права підвести пасажира в дорозі. Тому харчування повинно бути смачним, цікавим, різноманітним і безпечним", – розповіла завідувачка лабораторії підприємства-виробника Лариса Рябенко.
Поки сервіс "Перша проба" працює тільки на двох напрямках: Київ-Івано-Франківськ та Київ-Ужгород.
"Як тільки ми цей експеримент закінчимо. Остаточно визначимося з технологією, економічною моделлю і т.д., ми поширимо на максимальну кількість поїздів. Тому що ми бачимо попит у всіх напрямках", – запевняє директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень " Укрзалізниці "Олександр Красноштан.
Уже в листопаді першу пробу зніматимуть і в поїзді Київ-Маріуполь.
Нагадаємо, раніше повідомлялося , що "Укрзалізниця" вводить нові технології прибирання. Їх почнуть використовувати у всіх поїздах до кінця року , а поки – тільки на найбільш популярних маршрутах . У миючі бригади " Укрзалізниця " набере 650 осіб .
Також в 2018 році УЗ планує запустити так званий "лист очікування" при покупці проїзних документів. Така функція знадобиться , якщо квитка на потрібний напрямок немає . В такому випадку пасажир зможе заповнити заявку . Як тільки квиток з'явиться в продажу – пасажир отримає пріоритетну можливість його викупити .