
Антимонопольний комітет дав дозвіл громадянці США Любові Ефімовій, матері нардепа Максима Єфімова, на покупку компанії Fineroad Business LLP, яка володіє КВЦ "Парковий".
Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".
В оприлюдненому рішенні сказано, що Єфімова в 2019 році придбала 100% статутного капіталу Fineroad Business LLP (Велика Британія) без отримання схвального рішення регулятора. З цієї причини на неї був накладений штраф в розмірі 170 тис. грн.

Зазначається, що на момент здійснення операції Fineroad Business LLP була пов'язана відносинами контролю з ТОВ "Амадеус Ко", що володіє конгрессно-виставковим центром (КВЦ) "Парковий".
Об'єкт представлений будівлею загальною площею 22 тис. кв. м з підземним паркінгом, дизельною електростанцією і двома допоміжними будівлями.
За даними АМКУ, виручка від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) суб'єктів господарювання, пов'язаних з Ефімовою відносинами контролю, за 2019 рік склала 2,1 млрд грн.
Що відомо про Максима Єфімова?
Єфімов – народний депутат України групи "Довіра" і член комітету з питань енергетики та житлово-комунальних послуг. Він не раз потряпляв до рейтингу найбагатших парламентарів.
Згідно з декларацією про доходи за 2019 рік, він є власником більше 60 компаній, зареєстрованих в Україні, Німеччині, Швейцарії, США, на Кіпрі і Британських Віргінських островах.
За свою депутатську роботу він отримав 503 тис. грн. Але це не єдине і не основне джерело його доходів. Також Єфімов отримав від заводу "Енергомашспецсталь" 1,44 млн грн в якості "винагороди за результатами роботи науково-технічної ради". Ще понад 1,6 млн грн – відсотки від вкладів в банках.
Їздить політик на "Lexus GX 470", а його дружина Анна – на "Lexus GX 460" і "Range Rover Sport". Ще у них є водний мотоцикл "Bombardier", 25 земельних ділянок, квартири в Києві і США, а також кілька будинків в Київській області.
У 2019 нардеп підтвердив факт придбання КВЦ "Парковий", а формальним власником об'єкта виступила його мати.
Як повідомлялося раніше, президент Зеленський призначив нового держуповноваженого Антимонопольного комітету.
Також ми писали, що АМКУ зажадав від "Укрзалізниці" забезпечити вантажоперевізникам ринкові умови, а не нав'язувати їм свої вагони.