"Гаряча лінія" МОЗ: на що найбільше скаржаться українці

25 листопада 2020, 12:13
Майже за місяць у контакт-центр надійшло близько 50 тисяч звернень

В Україні з початку листопада запрацював контакт-центр МОЗ, в який українці можуть телефонувати з "коронавірусними" питаннями. Найбільше звернень майже за чотири тижні стосувалися незадовільної роботи сімейних лікарів.

Про це розповів на брифінгу заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер, передає УНІАН.

Реклама

За його словами, на сьогодні на гарячу лінію за номером 0-800-602019 надійшло понад 49 тис. звернень – там, де обривався зв'язок, оператор телефонував сам.

"Приблизно 36% – скарги на роботу сімейних лікарів, 26% – скарги на послуги в лікарнях, 10% – скарги на роботу лабораторій, 8% – скарги на роботу поліклінік і амбулаторій. А скарги на неможливість здати ПЛР-тест становлять лише 1,59%", – заявив Кучер.

Чиновник нагадав алгоритм: якщо оператору потрібно уточнити інформацію, він зв'язується з відповідним регіоном і чекає відповідь звідти, щоб потім передати її тому, хто зателефонував. Найнижчим рівнем опрацювання запитів відзначилася Сумська область.

Реклама

Як повідомляли новини "Сьогодні", нещодавно міністр охорони здоров'я Максим Степанов розповідав, як знайти сімейного лікаря через контакт-центр МОЗ. Він стверджує, що вийти на зв'язок з лікарем можна навіть без декларації.

Відео: Сьогодні