Вбивчий здоровий транспорт: лікарні переповнені українцями з переломами після самокатів

31 травня 2022, 06:15
Двоколісний транспорт може бути небезпечним, при цьому кількість його прихильників зростає через дефіцит палива.

Самокат, виявляється, не тільки про здорове життя та захист екології. / Фото: Перше медичне об'єднання Львова

Дедалі більше українців через дефіцит та дорожнечу бензину пересідають на двоколісний транспорт. Як виявилося, у цієї тенденції відразу ж виявився зворотний бік – медики заявили про те, що все більше самокатників стають їхніми пацієнтами.

Їздять без шоломів та наколінників

Після експериментів із самокатами, люди потрапляють до лікарень. У них бувають тяжкі переломи, лікування яких потребує часом до 3 місяців.

Реклама

Через те, що дефіцит бензину – всеукраїнська проблема, самокати набули популярності одразу в більшості регіонів. Кількість постраждалих, наприклад, в одному лише Львові за останні два тижні дотягує майже до 10.

"За останній час до нашої лікарні привезли 6 людей, які зазнали травм внаслідок їзди на самокаті. Останній із пацієнтів надійшов до нас у суботу із закритою черепно-мозковою травмою. Усі ці люди пересувалися на самокатах без шоломів та наколінників", – повідомили "Сьогодні" у пресслужбі лікарні Святого Луки першого медоб'єднання Львова.

30-річна львів'янка Лілія поламала ногу під час тренування на самокаті.

Медики навели приклад, коли одна львівська сім'я купила самокат, але тепер про пересування на ньому й думати не хочуть.

Реклама

"30-річна жінка придбала самокат та перед поїздками на роботу вирішила потренуватися. Як результат – при падінні нога потрапила під батарею цього транспорту, розтрощена кістку ноги".

Безпеку самокатів вже обговорюють у соцмережах

Медики додають, що багато хто з тих, хто вперше керує самокатом, часто розганяються до такої швидкості, що їм при падінні не в змозі допомогти ні шолом, ні наколінники.

Як виявилося, тему обговорюють і багато користувачів соцмереж. "Всі, хто не вміє їздити самокатами – виїжджають на дорогу. А все через відсутність бензину", – прокоментувала ситуацію із кількістю пацієнтів одна з користувачів.

Я купив не електричний, а звичайний самокат. Він з широкими колесами та двома гальмами. Це означає, що він безпечніший за інших. Не розцінюю його як транспорт підвищеної небезпеки, тому у планах немає шолома та наколінників. Сам же самокат купив через дефіцит бензину, планую їздити на ньому в магазин і на прогулянки. Але для поїздок на роботу їм не користуватимуся. Справа в тому, що завжди доводиться везти із собою чимало інструментів", – каже мешканець Запоріжжя Вадим Троїлін, який купив самокат у перші дні бензинової кризи

До цього він додав, що навмисно купив звичайний самокат, а не електричний, тому що останній – дорогий в обслуговуванні – близько 6 грн. за км.

Реклама

"Це я вирахував за такою формулою: вартість самокату розділив на його ресурс, який становить 10 тис. –15 тис. км", – каже Вадим.