Платна траса Одеса – Київ: за проїзд хочуть брати 900 грн

Проект можуть реалізувати на старих дорогах після ремонту або на новому швидкісному автобані

В кінці весни міністр інфраструктури Володимир Омелян запропонував побудувати в Україні платні автобани. Як з'ясувала "Сегодня", в планах можновладців – випробувати нову модель пересування по країні на трасі Одеса – Київ.

За проїзд на ділянці нової гарної дороги протяжністю 500 км збираються брати близько 900 грн з авто. Про це нам розповів начальник відділу інвестицій в інфраструктурні проекти Агентства інвестицій Одеської ОДА Володимир Шемаєв.

Реклама

"Важливо відзначити, що поки ця ідея – тільки на стадії розвитку, і конкретних дій не було. Можуть бути два варіанти розвитку подій: або буде встановлена плата за проїзд на існуючій трасі, що не логічно, так як вона в поганому стані, або побудують нову", – пояснив "Сегодня" чиновник. І додав, що найближчим часом проект навряд чи втілять в життя, адже приватний інвестор не погодиться будувати дорогу, яка окупиться за 20 років. А в разі недостатнього трафіку країна повинна буде компенсувати інвесторові обумовлену суму виручки.

У мережі активно обговорюють пропозицію. Автомобілісти побоюються, що крім платної дороги не буде альтернативи, а екс-начальник департаменту транспорту Одеської ОДА Георгій Зубко вважає, що хоча закон і прийнятий, за фактом він не працює.

"Делу треба дати хід якомога швидше. Сьогодні всі дороги країни – в зруйнованому стані. Міністр заявив, що за рахунок бюджету можна відремонтувати 1% всіх доріг. І це незважаючи на те, що в поточному році виділено рекордну фінансування на транспортну галузь. Щоб зайшли інвестори, потрібна законодавча база, яка гарантує вкладникам їх безпеку", – пояснює Зубко. На його думку, потрібно надати можливість таких гарантій від області і міста.

Реклама

Громадський працівник і екс-керівник "Одессатранспарксервіса" Сергій Дубенко в свою чергу вважає, що платна дорога повинна бути тільки альтернативою безкоштовною. "Якщо буде одна платна траса, це буде суперечити закону", – зазначає Дубенко.

ТРАНЗИТ ПО ЄВРОПІ – ДЕШЕВШЕ

В Європі за проїзд по платних дорогах, як правило, розраховуються банківською картою і підтвердженням оплати служить наклейка на лобовому склі. Крім того, існують правила, які диктують, де і як повинен розташовуватися стікер. В Австрії проїхати по автобану коштує 9 євро (приблизно 250 грн) за 10 днів, а в Чехії – 13 євро (363 грн). Жителі Швейцарії оплачують проїзд відразу на 14 місяців – виходить приблизно 2324 грн. А в сусідній Молдові дорожній збір оплачують тільки авто з іноземними або транзитними номерами – 112 грн за 7 днів.

Реклама

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Реклама на segodnya.ua Реклама
🙏 Keep Calm
Хроніка обстрілів
Більше про це
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🚘 Актуалка для автовласників
Що ще нового?
"Разом нас багато"
Нас не подолати
⭐ Срачi прибули
Більше скандалів
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
57,19
56,30
52,59
27,57
57,49
54,99
52,54
27,11
58,05
57,62
50,77
28,93
59,00
57,00
51,90
27,22
59,29
58,09
55,09
28,48
61,99
59,99
55,99
28,97
61,99
59,99
55,99
28,98
62,49
59,34
55,41
28,48
62,99
60,99
56,99
28,98
-
53,19
49,87
26,71
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

41.2

Євро (€)

44.68

"Ми з України"
Наш плейлист

PROBASS ∆ HARDI

"Доброго вечора"

PROBASS ∆ HARDI

Макс Барських

"Буде весна"

Макс Барських

Олександр Пономарьов

"Україна переможе"

Олександр Пономарьов

Антитіла

"Топити за своє"

Антитіла

ТНМК и Kozak System

"Мамо"

ТНМК и Kozak System
Співаймо разом!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти