Штаб Ріната Ахметова забезпечує контроль якості видаваних продуктів на всіх етапах надання допомоги – від закупівлі до передачі продуктового набору в руки одержувача. Всі продукти підтверджені сертифікатами якості і мають запас терміну зберігання.
"Штаб Ріната Ахметова – один з найбільших покупців на продовольчому ринку України. В місяць ми закуповуємо 3,5 – 4,5 тисячі тонн продуктів виключно в українських виробників", – розповів директор Штабу Олександр Вишняков.
Щомісяця продуктові набори Гуманітарного штабу отримують 500 тисяч осіб. За 1,5 роки роботи Штаб з нуля збудував один великий механізм надання допомоги – закупівлі продуктів, зберігання їх в розподільному центрі в Дніпропетровську, доставки в логістичні центри Штабу в Донецьку і Маріуполі, організації видачі наборів виживання.
"Наші фахівці при прийомі кожної партії роблять перевірку, відправляють продукцію в лабораторію. Якщо товар неякісний – ми його повертаємо. Останній раз така ситуація виникла з одним з постачальників консервів. Ми не можемо наражати на небезпеку здоров'я людей, тому замінили в наборах консерви на борошно, і перервали співпрацю з постачальником. Вироблена Штабом система перевірки якості працює ефективно. Ми несемо відповідальність за кожен набір виживання", – підкреслив Олександр Вишняков.
Перевірка якості допомоги від Гуманітарної штабу проходить в 5 етапів:
- Перевірка при доставці від постачальника
Вся закуповувана продукція доставляється в розподільний центр в Дніпропетровську. При прийомі нової партії перевіряється наявність сертифікатів якості, збереження упаковки і терміни придатності продукту. У разі надання неякісного продукту постачальник несе відповідальність, і зобов'язаний здійснити повну заміну товару.
- Перевірка в незалежній лабораторії
Кожен продукт з набору проходить перевірку якості в незалежній лабораторії: органолептическую (показники смаку, запаху, консистенції, кольору, відсутність сторонніх домішок) і фізико-технічну (показники ваги продукту і кількості солі в ньому). По проходженню експертизи Штаб отримує завірений протокол з результатами дослідження.
- Перевірка на складах Штабу в Донецьку і Маріуполі
Волонтери логістичних центрів в Донецьку і Маріуполі перевіряють продукти при розвантаженні автоколон: відповідність температурного режиму в машинах і якість упаковки продуктів. В складських приміщеннях центрів дотримуються всі санітарні норми і правила зонування, продукція зберігається з дотриманням температурного режиму і рівня вологості.
- Перевірка продуктів під час стікеруванія і фасування
Процедури виконуються при безпосередньому зборі продуктового пакету в логістичних центрах. Волонтери маркують кожну одиницю продукту спеціальним стікером "Гуманітарна допомога. Чи не для продажу", при цьому ще раз перевіряючи продукцію.
- Моніторинг відгуків одержувачів: гаряча лінія, соцмережі, інтернет
Гаряча лінія Штабу. Люди залишають пропозиції щодо поліпшення роботи Штабу, пунктів видачі та відгуки про наборах. Співробітники Штабу обробляють кожен відгук і усувають проблеми. Також оператори гарячої лінії обдзвонюють порядку 5 тисяч одержувачів допомоги в місяць, щоб отримати зворотній зв'язок про роботу.
Соціальні мережі та інтернет. Співробітники Штабу відстежують коментарі та відгуки користувачів з метою отримання зворотного зв'язку про якість продуктів.
Читайте також:
- 100 фур Штабу Ахметова протягом тижня доставлять допомогу на Донбас
- Гуманітарний штаб забезпечить підтримку психологів
- Фонд Ріната Ахметова підготує наставників для українських сиріт
- Фонд Ріната Ахметова активізує роботу проекту "Сирітству-ні!" в 2016 році
- Волонтери Гумштаба Ріната Ахметова підвели підсумки роботи за рік і розповіли про нові проекти
- Штаб Ахметова запустив програму "Реабілітація поранених дітей"