Скандал з турфірмою: що робити, якщо вас поселили не до того готелю

Туристи можуть вимагати половину вартості поїздки

Минулої п'ятниці, 7 вересня, українські туристи повинні були вилетіти з Києва до Бодрума (Туреччина). Спочатку рейс перенесли з аеропорту "Київ" до "Борисполя", а потім відкладали час відправлення. До Туреччини туристи прилетіли пізно вночі. Але замість заброньованого і сплаченого готелю їх повезли до абсолютно іншого. Їх поселили в готелі з тарганами, брудною білизною і іржавою сантехнікою. Яку компенсацію можуть вимагати туристи від турфірми, сайту "Сьогодні" розповіла адвокат, директор юркомпанії "Прима лідер груп" Діна Дрижакова. 

У Борисполі туристів повинні були погодувати, оскільки рейс затримали більш ніж на чотири години , а туристів з інших міст поселити до готелю при Борисполі , каже юрист. При цьому бажано, щоб на квитках поставили позначку про затримку рейсу.

Реклама

Вимагати компенсацію від авіаперевізника повинен туроператор, оскільки саме туроператор купував квитки.

"Щодо готелю і дій туроператора, то вони мали бути погоджені з туристами. В даному випадку туроператор надав неякісні послуги, і туристи мають повне право звернутися до Держслужби з питань безпеки продуктів харчування та захисту прав споживачів (вулиця Бориса Грінченка, 1, Київ, тел. 279-12-70) та головного управління Держслужби з питань безпеки продуктів харчування та захисту прав споживачів (вулиця Волинська, 12, Київ, тел. 044 486-40-27), а також до департаменту туризму і курортів про позапланову перевірку, виклавши всі обставини і вимоги про компенсацію зіпсованої відпустки та позбавлення ліцензії на туроператорську діяльність. І після цього можна йти до суду. Хоча по практиці має вирішитися в досудовому порядку. Також для суду знадобляться і інші документи: ваучер, позначки про затримку, фотографії. Перемогти цілком реально. Сума компенсації може становити до 50% від вартості всієї поїздки", – зазначає адвокат, директор юркомпанії "Прима лідер груп" Діна Дрижакова.

Раніше туроператор Join Up! пояснив сайту "Сьогодні", чому їх клієнти опинилися зовсім в іншому готелі. Так, виліт змістився на добу, оскільки зламався літак. За їх словами, туристів з дітьми і літніх людей поселили до готелю, а тих, кому місць не дісталося – забезпечили холодним і гарячим харчуванням. А ось готель з іржавою сантехнікою і тарганами вищий за "зірковістю" і дорожчий того, до якого повинні були поселити туристів, пояснили в туроператора. В якому стані готель, в турфірмі не знали.

"Отримавши звернення від туристів, ми продовжуємо пошуки альтернативного розміщення в інших готелях, де є вільні номери", – повідомили в турфірмі.

Раніше, нагадаємо, українці не могли вилетіти з Тунісу через борги туроператора OASIS перед авіакомпанією Bravo Airways. Фірма два роки не виконувала свої фінансові зобов'язання.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
ЗСУ: головне
Докладніше
Війна в Україні з космосу
Більше новин
Хроніка обстрілів
Більше про це
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🏠 Квартирне питання
Новини нерухомості
Be in Techno Trends
Слідкуй за новинами
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

60619.48

Bitcoin Cash (BCH)

347.49

Binance Coin (BNB)

582.23

Ethereum (ETH)

2637.12

Litecoin (LTC)

63.92

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
57,49
54,99
52,69
27,24
58,22
56,42
52,83
27,57
59,00
57,00
51,90
27,93
59,29
58,09
55,09
29,38
61,99
59,99
55,99
29,97
61,99
59,99
55,99
29,98
62,49
59,34
55,41
28,88
62,99
60,99
56,99
29,48
-
56,07
50,88
28,94
-
53,69
49,79
27,19
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

41.29

Євро (€)

45.98

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти