У Дніпропетровській області близько 100 державних і комунальних структур вже перейшли на систему електронних закупівель ProZorro. На черзі ще близько 150 організацій. Облдержадміністрація запрошує підприємців взяти участь у відкритих і прозорих торгах, а також дізнатися більше про державні закупівлі на спеціальних тренінгах. Про це заявив голова Дніпропетровської облдержадміністрації Валентин Резніченко.
За дорученням Резніченка всі держструктури області до кінця року повинні перейти в систему електронних торгів ProZorro. Вона дозволяє купувати і продавати товари до 100 тисяч гривень і послуги – до 1 мільйона гривень на електронному аукціоні. Щоб почати роботу в системі, підприємцю достатньо зайти на сайт www.prozorro.org і вибрати один з торгових майданчиків, на якій буде найзручніше продавати свої товари та послуги.
За словами керівника Дніпропетровщини, в даний час близько 100 державних і комунальних структур вже перейшли на систему електронних закупівель ProZorro. На черзі – ще близько 150.
"Система ProZorro виключає корупційну складову. Вона не дає преференцій ні друзям, ні знайомим ні родичам чиновників. Це простий і доступний сучасний інструмент для всіх, хто віддає перевагу працювати чесно. ProZorro робить процес придбання товарів і послуг абсолютно прозорим, оскільки перевірити угоду може будь-який українець в будь-якому куточку країни. Наша облдержадміністрація власним прикладом демонструє, що співпраця бюджетних організацій та підприємців може і повинно бути відкритим, без "подвійного дна". Електронні торги – інновація, яка сприяє оздоровленню бізнес-клімату в Дніпропетровському регіоні та країні в цілому", – зазначив Валентин Резніченко.
Для тих, хто хоче більше дізнатися про нову систему електронних закупівель, зрозуміти якомога чесно, без "відкатів" заробити на державному тендері, Дніпропетровська ОДА проводити спеціальні тренінги. Перший з них відбудуться 17 вересня в 14.00 в приміщенні Дніпропетровської обласної державної адміністрації (пр. Кірова, 1). Записатися можна за телефоном: (097) 791 93 91 і по електронній пошті [email protected].