Аеропорт в Одесі чекають перевірки, відкриття нового терміналу та транш з держбюджету

Вчора два рейси не змогли приземлитися в Одесі і полетіли до Києва, а пасажири двох рейсів не змогли полетіти до турецького Стамбула

Повітряні ворота Одеси опинилися в центрі уваги чиновників. Вчора на апаратній нараді міськради мер Одеси Геннадій Труханов підняв питання про реконструкцію злітно-посадкової смуги і будівництво нового пасажирського терміналу. "Я повертався літаком зі Стамбула, кружляли півтори години, і нас направили на Київ. Добре, у мене є можливість приїхати машиною з Києва, але там були люди з дітьми, яким тепер незрозуміло, як добиратися. Ми всі чекаємо, коли місто отримає злітно-посадкову смугу з сучасним навігаційним обладнанням. Сьогодні через маленький туман ми не здатні приймати борти", – обурився мер.

Так, вчора два рейси не змогли приземлитися в Одесі і полетіли до Києва, а пасажири двох рейсів не змогли полетіти до турецького Стамбула. За словами активістки одеської громадської ініціативи "Аеропорт НАШ" Олени К., спочатку фінансуванням реконструкції злітно-посадкової смуги мала займатися фірма-інвестор, але потім ці обов'язки перейшли до держави. "Спочатку вони погодилися на реконструкцію смуги, але пізніше сказали, що для них це складно, і смугою повинні займатися в Києві. Напевно, побоялися відповідальності, в тому числі і фінансової", – вважає співрозмовниця.

Реклама

Нагадаємо, ще влітку начальник Одеського міського департаменту транспорту Олександр Ілько обіцяв, що новий пасажирський термінал аеропорту здадуть в експлуатацію у вересні, однак цього досі не сталося. Чотири роки, за словами чиновників, з державного бюджету обіцяють виділити гроші на роботи, але ні Міністерство інфраструктури, ні прем'єр-міністр не можуть дати точної інформації, коли транш надійде. Прес-секретар аеропорту Марія Попович пояснила нам, що поки на підприємстві чекають повного звіту від будівельників по ремонтним роботам, тому і не готові коментувати затримку з введенням в експлуатацію нового пасажирського терміналу. А за словами генерального директора ТОВ "Міжнародний аеропорт "Одеса" Михайла Крайтмана, документи на введення в експлуатацію терміналу тільки передали до ДАБК, відповідно, на прийняття рішення піде ще якийсь час.

Нагадаємо, 2011-го Одеською міськрадою і ТОВ "Одеса аеропорт девелопмент" було створено спільне підприємство "Міжнародний аеропорт "Одеса" для реконструкції повітряних воріт. Тоді місто отримало частку в 25% в цьому підприємстві і внесло до його статутного капіталу 118 млн грн. Більшу частину – 75% – отримала фірма-інвестор, яка брала на себе зобов'язання з реконструкції аеровокзалу. Після виборів нові чиновники Одеси виявилися незадоволені ходом і темпами будівництва і 2014-го подали до суду позов з вимогою повернути аеропорт у власність міста. Розгляди ні до чого не привели, і в результаті сторони підписали мирову угоду, згідно з якою інвестор міг продовжувати будівельні роботи. Тепер же в мерії вважають, що виконавець будівельних робіт, як і раніше, не виконує умови мирової угоди.

На нараді мер доручив юридичному департаменту муніципалітету створити робочу групу, яка протягом тижня повинна перевірити виконання інвестором прийнятих на себе зобов'язань. "Готуватимемо зустріч з представниками Одеського аеропорту, щоб стало зрозуміло, коли термінал буде готовий. Ми повинні дати відповідь і собі, і жителям міста", – підкреслив Труханов.

Реклама

ХЕРСОН: РЕКОНСТРУКЦІЯ І ВІДКРИТТЯ НОВИХ РЕЙСІВ

kherson

Херсон. Тут реконструкція повітряних воріт йде повним ходом. Фото: airport.kherson.ua

Реклама

Масштабні роботи з реконструкції повітряних воріт країни ведуться на півдні України не тільки в Одесі, а й у Херсоні. "Ще два роки тому я і не знала, що під Херсоном є свій міжнародний аеропорт. Було б чудово, щоб сюди прилітали туристи, як до Одеси – це б підняло економіку регіону. До того ж у нас є ряд курортів – Лазурне, Залізний Порт і Скадовськ. А ще в місті багато моряків, які могли б йти в рейс, відлітаючи з рідного міста, а не з Одеси і Києва", – каже мешканка Херсона Олександра Артемчук.

А ось місцеві чиновники рапортують, що вже працюють в цьому напрямку. "На сьогодні аеропорт приймає лише один міжнародний рейс на день. А в майбутньому ми плануємо збільшити кількість міжнародних рейсів до п'яти-шести на день", – розповів "Сегодня" голова Херсонської ОДА Андрій Гордєєв.

За його словами, тут вже замінили світлові аеропорту, почали будівництво другої злітно-посадкової смуги, залили бетонну основу для перону – місця, де літаки можуть залишатися на ніч. Також закупили обладнання для очищення фюзеляжу літака від обмерзань. Раніше через відсутність необхідної техніки в умовах обмерзання повітряні судна перенаправляли до Одеси.

Цього року в аеропорту Херсона планують добудувати сам перон, підвести до нього нові руліжні доріжки і реконструювати ще одну стару. "Ми досягли угоди з МАУ з відкриття прямого рейсу Херсон – Київ, залишається тільки закупити необхідну техніку для обслуговування літака: туалет-сервіс, водозаправник і техніку для продувки літака", – пояснює голова Херсонської ОДА.

Фінансують проект реконструкції Фонд регіонального розвитку та Херсонська облрада, які виділили по 42 млн і 5 млн грн відповідно. Ще 3,1 млн грн планують попросити у облради для закупівлі необхідної техніки. Крім того, після закінчення робіт в аеропорту планують відкрити прямі міжнародні рейси до Варшави, Астани і Тель-Авіва.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорить президент України
Більше заяв Зеленського
ЗСУ: головне
Докладніше
Війна в Україні з космосу
Більше новин
🙏 Keep Calm
Допомога під час війни
Більше новин
Хроніка обстрілів
Більше про це
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🏠 Квартирне питання
Новини нерухомості
🚘 Актуалка для автовласників
Що ще нового?
"Разом нас багато"
Нас не подолати
⚽ Фан-сектор
Вболівай за футбол!
Be in Techno Trends
Слідкуй за новинами
⭐ Срачi прибули
Більше скандалів
🔮 Прогнози та гороскопи
Що ще кажуть зірки?
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

57659.19

Bitcoin Cash (BCH)

416.24

Binance Coin (BNB)

554.52

Ethereum (ETH)

2942.03

Litecoin (LTC)

79.16

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
54,46
54,04
50,60
27,58
57,01
55,01
55,01
25,98
57,56
55,95
55,00
26,80
57,79
56,79
56,68
28,29
57,90
55,90
53,90
28,04
60,88
57,91
56,99
28,61
61,99
59,99
57,49
28,97
61,99
60,99
59,99
28,98
61,99
59,99
57,49
28,98
-
52,79
50,88
26,27
Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

39.64

Євро (€)

42.3

"Ми з України"
Наш плейлист

PROBASS ∆ HARDI

"Доброго вечора"

PROBASS ∆ HARDI

Макс Барських

"Буде весна"

Макс Барських

Олександр Пономарьов

"Україна переможе"

Олександр Пономарьов

Антитіла

"Топити за своє"

Антитіла

ТНМК и Kozak System

"Мамо"

ТНМК и Kozak System
Співаймо разом!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти