На ремонт доріг Одещини витратили 6 млрд грн: що показали результати перевірки

Після ремонту на трасах виявили тріщини і дірки від кернів

За два роки в Одеській області на ремонт доріг місцевого і державного значення витратили понад 6 млрд грн. Для порівняння: 6,23 млрд грн становили дохідну частину бюджету всієї Південної Пальміри в 2017-му. Щоб перевірити якість виконаних робіт, одеські громадські працівники провели моніторинг відремонтованих ділянок. Перевірка сталася в рамках проекту "Прозорість та сумлінність публічного сектора", який реалізує Програму розвитку ООН в Україні. "Сегодня" дізналася про результати моніторингу.

Представники громадської організації "Антикорупційний офіс" Аркадій Топов і Юрій Дьяченко, які і проводили моніторинг, рапортують: перевірили тендерну документацію, оглянули 16 ділянок, на яких вже закінчили капітальний або середній поточний ремонт. Всього досліджували 78,2 км магістралей державного значення і 2,3 км місцевого

Реклама

РЕЗУЛЬТАТИ. За словами перевіряючих, дослідження виявили недоліки як в тендерах, так і на місцях.

"У 74% тендерів цінова пропозиція переможця впродовж усіх етапів не змінювалася, що може свідчити про змову між компаніями-учасниками", – зазначає Аркадій Топов. Що стосується перевірки на місцях, то, наприклад, на одній з шести ділянок траси Одеса – Рені, яку відремонтували майже за 70 млн грн, вже спостерігається лущення і подрібнення дорожнього полотна".

За словами Юрія Дьяченка, ці недоліки можуть призвести до утворення ям. А на іншій ділянці цієї ж магістралі громадські працівники помітили незакладені діри від кернів (циліндричних зразків дорожнього покриття, взятих на дослідження).

Тим часом на відрізку, який полагодили за 75,5 млн грн, виявили колійність – деформацію в місцях смуг накату. Крім того, тріщини і колійність виявили на дорозі місцевого значення біля селища Цебрикове Великомихайлівського району, ремонт якої підрядник оцінив у понад 6 млн грн.

Реклама

Найбільше порушень активісти виявили в роботі трьох підрядників. Керівник однієї підрядної організації запевнив "Сегодня", що при здачі об'єкта недоліків не було і вони, ймовірно, з'явилися в процесі експлуатації.

"В кінці ділянки є елеватор. Туди їздять автомобілі, вантажопідйомність яких перевищує нормативи. Основа на цій ділянці зміцнювалася, але, в будь-якому випадку, не розрахована для тих тоннажів, які там проходять. Тому колійність, якщо і є, треба розбиратися, від чого вона сталася", – пояснив керівник, додаючи, що збирається відправити своїх фахівців для дослідження стану дороги і готовий виправити всі недоліки, що виникли з його провини, бо термін гарантії становить п'ять років.

Ми телефонували і до інших компаній за номерами телефонів, вказаними в реєстрі Мін'юсту, але там так і не підняли слухавку.

РЕМОНТ ЗА ГАРАНТІЄЮ

Реклама

Регіональний представник Програми розвитку ООН Тетяна Маяк каже, що в подальшому всі зауваження передадуть в обладміністрацію.

"Будуть вжиті певні заходи", – заявила вона.

Обіцяють прийняти до уваги результати моніторингу і в обласній службі автодоріг.

"Звичайно, наші інженери будуть враховувати це у своїй справі і працювати над усуненням проблем", – запевнили нас у прес-службі відомства.

Там пояснюють, що підрядники мають усунути всі проблеми в рамках гарантійного терміну. Поки що в службі вивчають результати і планують підходити до кожного об'єкту вже індивідуально. Громадські працівники, в свою чергу, планують і надалі відстежувати якість роботи підрядників спільно зі службою автодоріг та чиновниками ОДА.

Нагадаємо, Україна посідає 137 місце з 144 в рейтингу якості доріг от The World Economic Forum. Один із шляхів поліпшити дороги – побудувати платні траси. А першими платними дорогами в Україні можуть стати траси, побудовані на умовах концесії.

Також раніше сайт "Сегодня" писав, які дороги відремонтують в Україні у 2018 році.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорить президент України
Більше заяв Зеленського
ЗСУ: головне
Докладніше
Війна в Україні з космосу
Більше новин
🙏 Keep Calm
Допомога під час війни
Більше новин
Хроніка обстрілів
Більше про це
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🏠 Квартирне питання
Новини нерухомості
🚘 Актуалка для автовласників
Що ще нового?
"Разом нас багато"
Нас не подолати
⚽ Фан-сектор
Вболівай за футбол!
Be in Techno Trends
Слідкуй за новинами
⭐ Срачi прибули
Більше скандалів
🔮 Прогнози та гороскопи
Що ще кажуть зірки?
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

64413.03

Bitcoin Cash (BCH)

469.93

Binance Coin (BNB)

593.36

Ethereum (ETH)

3159.17

Litecoin (LTC)

81.49

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
54,01
52,01
52,01
25,48
54,49
54,04
50,60
27,58
57,79
56,79
56,68
28,29
57,94
56,41
54,92
26,76
58,50
56,50
53,90
28,04
60,88
57,91
56,99
28,59
61,99
59,99
57,49
28,97
61,99
59,99
57,49
28,98
62,99
61,99
59,99
28,98
-
52,99
50,81
26,24
Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

39.53

Євро (€)

42.31

"Ми з України"
Наш плейлист

PROBASS ∆ HARDI

"Доброго вечора"

PROBASS ∆ HARDI

Макс Барських

"Буде весна"

Макс Барських

Олександр Пономарьов

"Україна переможе"

Олександр Пономарьов

Антитіла

"Топити за своє"

Антитіла

ТНМК и Kozak System

"Мамо"

ТНМК и Kozak System
Співаймо разом!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти