В Одеському порту почали реконструкцію одного з найстаріших причалів

Після реконструкції причал зможе приймати судна дедвейтом до 70 тис. тонн, що забезпечить річний обсяг перевалки вантажів до 2 млн. тонн

<p>Фото: dumskaya.net</p>
<p>Фото: dumskaya.net</p>
<p>Фото: dumskaya.net</p>
<p>Фото: dumskaya.net</p>
<p>Фото: dumskaya.net</p>
<p>Фото: dumskaya.net</p>
<p>Фото: dumskaya.net</p>
<p>Фото: dumskaya.net</p>
<p>Фото: dumskaya.net</p>
<p>Фото: dumskaya.net</p>
<p>Фото: dumskaya.net</p>
<p>Фото: dumskaya.net</p>
<p>Фото: dumskaya.net</p>
<p>Фото: dumskaya.net</p>
1/7

Реконструкція причалу №7 почалася в Одеському морському порту. Як повідомили в прес-службі підприємства, на об'єкт завезли 90% металевих труб великого діаметру, з яких виготовляють палі кордону пускових комплексів №1 та №2. Більше половини паль комплексу №1 вже забиті.

"Причал №7 в Карантинній гавані традиційно входить в число найбільш затребуваних для клієнтури, – розповів начальник адміністрації порту Ігор Ткачук. – За рівнем завантаженості в 2017 році спорудження займає десяте місце серед всіх причалів Одеського порту. Тому цілком виправданим виглядає обраний варіант реконструкції без виведення об'єкта з експлуатації з розподілом процесу на пускові комплекси. У той же час економічні міркування диктують нам необхідність реалізувати проект строго в відведені терміни, не допускати довгого будівництва. У лютому в зв'язку з несприятливими погодними умовами була затримка в проведенні робіт. Але на сьогоднішній день підрядник вийшов на запланований графік. Щодня на об'єкті задіяно десятки фахівців і необхідну кількість спеціальної техніки. Сподіваємося, що досягнутий темп вдасться витримати і надалі, звичайно з дотриманням якості. За цим стежать наші інженери".

Проектна документація реконструкції причалу була затверджена розпорядженням Кабінету міністрів України в кінці вересня минулого року.

Проект передбачає будівництво нової причальної стінки шляхом виносу в акваторію лінії кордону. Після реконструкції довжина причалу буде збільшена з 358 до 386 метрів, глибина дна біля кордону – з 11,5 до 13,5 метрів, інтенсивність навантажень – з 10 до 20 т / м2 складської території. Після реконструкції причал зможе приймати судна дедвейтом до 70 тис. тонн, що забезпечить річний обсяг перевалки вантажів до 2 млн. тонн.

Для здійснення проекту Адміністрація морських портів України провела тендер в електронній системі ProZorro, переможцем якого стала компанія ТОВ "Ремонтно-будівельний трест ЧМП" з кращою ціновою пропозицією 787,6 млн. грн. Загальний термін виконання робіт складає 2 роки і 3 місяці
.

Реклама

Причал №7 Одеського морського порту розташований на Бакалійній набережній Карантинної гавані і відноситься до найстаріших гідротехнічних споруд порту. Останній раз причал реконструювали в 1965 році. У 1970-80 рр. на його базі був створений спеціалізований комплекс з приймання імпортного зерна, оснащений чотирма найсучаснішими на той час зерноперевантажувач "Бюллер Міаг" і додатковими залізничними коліями для безперервної (циклічної) подачі рухомого складу. Після здобуття Україною незалежності на причалі здійснювалася перевалка експортного зерна, металопродукції і генеральних вантажів. З 1994 року гідротехнічна споруда, яка входить до складу виробничо-перевантажувального комплексу № 2, знаходиться в оренді у стивідорної компанії ТОВ "Металзюкрейн Корп.".

В середині 2000- х на базі причалу № 7 більше року функціонував контейнерний міні – термінал . Нормативний термін експлуатації причал вичерпав ще в 2013 році. На той час ступінь фізичного і морального зносу споруди вимагав прийняття кардинальних рішень .

Раніше повідомлялося, що для українських морпіехів будують нову військову частину в Одеській області.

Реклама

Нагадаємо, в Одеській області будівельний аферист обманув сотні людей на мільйони гривень.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорить президент України
Більше заяв Зеленського
ЗСУ: головне
Докладніше
Війна в Україні з космосу
Більше новин
🙏 Keep Calm
Допомога під час війни
Більше новин
Хроніка обстрілів
Більше про це
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🏠 Квартирне питання
Новини нерухомості
🚘 Актуалка для автовласників
Що ще нового?
"Разом нас багато"
Нас не подолати
⚽ Фан-сектор
Вболівай за футбол!
Be in Techno Trends
Слідкуй за новинами
⭐ Срачi прибули
Більше скандалів
🔮 Прогнози та гороскопи
Що ще кажуть зірки?
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

66920.28

Bitcoin Cash (BCH)

489.13

Binance Coin (BNB)

577.53

Ethereum (ETH)

3077.57

Litecoin (LTC)

82.91

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
54,49
54,04
50,46
27,58
56,01
53,54
52,01
24,98
57,98
56,68
53,65
26,14
58,29
56,79
55,09
27,29
58,50
56,50
51,40
26,73
61,88
58,91
55,99
27,66
61,99
59,99
55,99
27,97
61,99
59,99
55,99
27,98
62,99
61,99
57,49
27,98
-
52,99
50,24
25,45
Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

39.43

Євро (€)

42.85

"Ми з України"
Наш плейлист

PROBASS ∆ HARDI

"Доброго вечора"

PROBASS ∆ HARDI

Макс Барських

"Буде весна"

Макс Барських

Олександр Пономарьов

"Україна переможе"

Олександр Пономарьов

Антитіла

"Топити за своє"

Антитіла

ТНМК и Kozak System

"Мамо"

ТНМК и Kozak System
Співаймо разом!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти