У планах Одеси – нова автомагістраль "Хаджибей-2"

В Одесі згадали про проект пустити фури в порт по новій дорозі в об'їзд будинків

Одеські чиновники замислилися про будівництво нової дороги до порту в об'їзд житлових кварталів. Після низки пікетів жителів районів, через які регулярно їздять навантажені фури, можновладці повернулися до проекту будівництва автомагістралі "Хаджибей-2", яка мала вести в гавань, минаючи території з житловою забудовою.

З початку літа жителі мікрорайону Пересип і приміського села Усатове неодноразово перекривали проїжджу частину, вимагаючи змінити маршрути великовантажного транспорту подалі від їхніх будинків. За даними муніципалітету, магістраль "Хаджибей-2", як і нині існуюча Хаджибейська дорога, має з'єднати Об'їзну дорогу з Сухим портом через пустирі – поля зрошення.

Реклама

"Був проект 10 років тому про будівництво дороги "Хаджибей-2". Ціна питання, якщо говорити на той час, була майже 150-160 млн грн, і потім мільйонне місто забуло б про цю проблему. На жаль, ми не можемо знайти сьогодні розуміння з нашим портом", – заявив мер Одеси Геннадій Труханов, закликавши підлеглих організувати офіційну зустріч для обговорення проекту.

За словами політолога Ярослава Католика, повернення до проектів попередників навряд чи пов'язане з прийдешніми виборами, хоча не варто виключати і вірогідність особистої зацікавленості в проекті. Наш співрозмовник підкреслює, що нова дорога за планом вестиме на той самий транзитний майданчик, що й існує.

"Для перевізників заплатити штраф набагато вигідніше, ніж платити ті суми, які вимагає приватний транзитний майданчик, – каже Католик. – Якби був альтернативний проїзд до порту або на транзитному майданчику встановили більш розумну суму за в'їзд, проблем би не було".

Також залишається відкритим питання, що змусить вантажівки їхати новою дорогою, а не через житлові квартали по-старому.

"Ми бачимо, що відбувається з асфальтом під перевантаженими вантажівками, – пояснює нам архітектор Марія Смирнова. – Але потрібно буде залучати поліцію, контролюючі органи. Тут все впирається в систему управління містом. Якщо не буде якісного контролю, сенс цієї дороги буде втрачений, вантажівки і надалі ходитимуть як їм зручніше".

До речі, все частіше активісти та архітектори пропонують куди більш радикальне вирішення проблеми співіснування з портом: винести транспортний вузол за територію міста.

Реклама

"Потрібно думати не масштабами Одеси, а масштабом одеської агломерації, сприймати і Південний, і Чорноморський порти як наші. Потрібно правильно розподілити між ними потоки, залишивши в Одесі військовий і пасажирський порт, а інші спеціалізувати за вантажами, щоб не дублювати функції", – вважає голова Асоціації архітекторів Одеси Володимир Халін, відзначаючи, що цей проект вдасться реалізувати не скоро.

ОСТРОВИ В ЗАТОЦІ І ПІДЗЕМКА

Повернення одеських чиновників до старого проекту спонукав "Сегодня" згадати про інші амбітні плани, які так і не втілили в життя. Так, один з попередників мера Одеси Труханова пропонував побудувати міст, який би з'єднав мікрорайони Лузанівку і Пересип навпростець через Одеську затоку, а навколо шляхопроводу насипати штучні острови. Також політиків неодноразово відвідувала ідея будівництва в місті метро, але до створення конкретних здійсненних проектів ні у кого руки так і не дійшли.

"Ще був проект, щоб Трасу здоров'я перетворити на звичайну міську дорогу, що прямує паралельно з Французьким бульваром. Це було в ті часи, коли розпродали землю на схилах біля моря", – згадує політолог Геннадій Чижов.

Нагадаємо, служба автодоріг Київської області за результатами тендерних процедур уклала договір з проектною організацією на розробку техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва концесійної автодороги Київ – Біла Церква. Як повідомили в "Укравтодорі" будівництво планується на ділянці від діючої кільцевої дороги до транспортного вузла Біла Церква (Північна) на дорозі М-05.

Реклама

Раніше Порошенко показав відео нової траси, яка поєднала Запоріжжя і Дніпро.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорить президент України
Більше заяв Зеленського
ЗСУ: головне
Докладніше
Війна в Україні з космосу
Більше новин
🙏 Keep Calm
Допомога під час війни
Більше новин
Хроніка обстрілів
Більше про це
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🏠 Квартирне питання
Новини нерухомості
🚘 Актуалка для автовласників
Що ще нового?
"Разом нас багато"
Нас не подолати
⚽ Фан-сектор
Вболівай за футбол!
Be in Techno Trends
Слідкуй за новинами
⭐ Срачi прибули
Більше скандалів
🔮 Прогнози та гороскопи
Що ще кажуть зірки?
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

66130.17

Bitcoin Cash (BCH)

458.11

Binance Coin (BNB)

584.74

Ethereum (ETH)

3015.91

Litecoin (LTC)

82.48

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
54,49
54,04
50,49
27,58
56,01
53,54
52,51
24,98
57,98
56,67
53,77
26,27
58,29
56,79
55,59
27,29
58,50
56,50
51,90
26,73
61,88
58,91
55,99
27,66
61,99
59,99
56,49
27,97
61,99
59,99
56,49
27,98
62,99
61,99
57,49
27,98
-
53,02
50,19
25,54
Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

39.58

Євро (€)

42.85

"Ми з України"
Наш плейлист

PROBASS ∆ HARDI

"Доброго вечора"

PROBASS ∆ HARDI

Макс Барських

"Буде весна"

Макс Барських

Олександр Пономарьов

"Україна переможе"

Олександр Пономарьов

Антитіла

"Топити за своє"

Антитіла

ТНМК и Kozak System

"Мамо"

ТНМК и Kozak System
Співаймо разом!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти