30% українців купує одяг і взуття в мережі – дослідження

2 грудня 2018, 07:02

Анастасія Іщенко Анастасія Іщенко

Приблизно сім мільйонів наших співгромадян регулярно купують товари в інтернеті

Покупки в інтернеті вже давно почали витісняти оффлайн-шопінг. Згідно з останніми дослідженнями, українці активно користуються інтернетом, щоб підібрати собі одяг і аксесуари, купити техніку і нові гаджети, або навіть просто порівняти ціни на різні товари.

Український ринок електронної комерції розвивається набагато повільніше, ніж в США чи Європі, але, тим не менш, істотні зрушення спостерігати можна вже зараз. Наприклад, тільки за підрахунками Асоціації електронної комерції в Європі український ринок щорічно зростає на 50-60%. З 2016 року обсяг ринку електронної комерції у нас становив 38 млрд грн, а вже в 2017 році його розмір досягав 50 млрд грн. Але, для порівняння, в 2016 р в США обсяг e-commerce досяг майже 600 млрд доларів.

Хоч про перемоги в цій сфері говорити поки рано, варто відзначити, що українці купують онлайн набагато частіше, ніж жителі Польщі або Румунії. У всьому світі 93% споживачів зазначають, що хоч раз, але купували щось через інтернет; в Україні ця цифра не набагато нижче – всього 91%.

Згідно з останнім дослідженням GfK, для покупок на українських сайтах наші споживачі витрачають в середньому 1515 грн. Купують переважно техніку, одяг, взуття та косметику

ТОП-5 категорій товарів, які найчастіше купують на просторах інтернету, виглядає наступним чином
:

  • побутоватехнікатаелектроніка,їїкупуєблизько52%онлайн-покупців.Особливоюпопулярністюкористуєтьсяцифроватехніка,гаджети,такіяксмартфони,планшети,ноутбуки,аксесуаридо комп'ютерівідрібнапобутоватехніка(фени,праски,міксериіт.д.).
  • одяг,наньогоприпадає45%покупок;
  • косметикутапарфумеріюкупує34%користувачів;
  • взуття (30%)
  • подарунки і аксесуари (25%).
Реклама

Дослідження,якепровелакомпаніяIPSOSна замовленнякомпаніїGoogle,показало,що30%користувачів,якінещодавнокупилитоваризкатегорії"одягівзуття",зробилицюпокупкуонлайн.

Рішенняпро покупкуукраїнціприймаютьдоситьшвидко:так,майжеполовинапокупокбулаздійсненапротягомдня,а30%-протягом тижня.

Цікавовідзначити,щоукраїнцікупуютьодягонлайнчастіше,ніжжителіЧехії,ітрохирідше,ніжжителіПольщі.УПольщікількістьпокупців,яківважають за краще вибиратиодягівзуттяонлайндосягає39%,авЧехіївсього23%.

"Українці,якіплануютьпридбанняодягу/взуття,активновикористовуютьінтернетдляпошукуінформації.Середінтернет-джерелінформаціїнайбільшпопулярнимиєсайтимагазинівроздрібноїторгівлітавиробників.32%користувачіввикористовувалипошуковісистемидляпошукуінформаціїпро товар,прицьому96%знихкористувалисяGoogle",-сказановдослідженні.

Правда,багато хто до цихпірвважають за кращекупуватиодягоффлайн,аджевмагазинахтовар, який сподобавсяможнапомацати,приміряти,оцінитиякістьіпідібративдалийфасон.

Реклама

Результати опитування показують, що 64% споживачів вважають основним бар'єром, що перешкоджає купівлі товару через інтернет, відсутність можливості приміряти одяг і взуття; для 40% респондентів зручніше зайти в довколишній магазин, а 38% вважає за краще отримати товар негайно і не готові витрачати час на очікування доставки.

Але якщо купувати в інтернеті поспішають не всі, то багато хто воліє подивитися весь асортимент онлайн, прицінитися і порівняти вартість на різних торгових точках.

Так, третина користувачів (33%) використовували мобільні пристрої для пошуку інформації про продукт, але використовували смартфон для розміщення замовлення на куплений одяг / взуття тільки 11%. При цьому кожне третє онлайн-замовлення було розміщено і оплачено зі смартфона – 36% онлайн-замовлень і 35% оплат були зроблені з мобільного пристрою
.

"45%користувачівшукаєінформаціютількинасмартфоні.Важливорозуміти,щовашсайтповиненвідповідативимогамшвидкостіізручності.Томущополовинакористувачівпокиневашсайт,якщовінбудезавантажуватисябільше3секунд",-пояснюєОленаФігурна,провіднийаналітиккомпанії "GoogleУкраїна"

elhlmkeedgdgilbm

Инфографика Google

Більш детальнопро те,якукраїнцікупуютьвінтернеті,читайтевматеріалісайті "Сегодня": Купуємовмережічастіше,ніжполякичирумуни:якукраїнціпереходятьна онлайн-шопінг

Також ми писали про те, коли можнасподіватисянавихідукраїнськихбрендіводягунасвітові ринки.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти