Нещодавно з восьми до десяти годин ранку в метрополітені Києва утворилася страшна тиснява. У години пік зупинилася червона гілка. Сотні пасажирів запізнилися на роботу. Що спровокувало ситуацію і як поводитися в натовпі з'ясували новини "Сьогодні".
У ранкові години пік здається, що мало не половина Києва спускається в метро. На платформах сотні людей. Дехто не витримує і пересідає на наземний транспорт. А ті, хто встиг зайти в вагони, не розуміють, що відбувається. Потяги то їдуть, то раптово зупиняються.
"О 10 годині я вже була на Академмістечку. Але постійно потяг зупинявся. Просто були зупинки. Ніхто нічого не говорив. Потім оголошували, що технічна зупинка і потяг скоро поїде. І все", – розповідає очевидиця.
Згодом в Київському метрополітені повідомили про несправності на двох станціях.
Наталія Макогон. прессекретар Київського метрополітену:
"Сьогодні вранці був виявлений дефект на рейковому полотні в районі станції Академмістечко. Сьогодні вночі будуть орієнтовані майстри, і буде проведена додаткова перевірка".
Така тиснява може бути небезпечною для пасажирів, розповідає експерт Олександр Кава. Сьогодні десятки людей могли опинитися під потягом:
"Падати на колії – бо платформа має обмежену площу і відповідно там багато людей одночасно не можуть перебувати".
Щоб уберегтися в такій ситуації, говорить експерт, слід триматися подалі від краю платформи.
Є й відео вже з іншої столичною станції – станції метро Святошин, де місяць тому натовп штурмував вхід до підземки. За таких обставин головне не впасти, попереджає Олександр. Адже в паніці вас можуть просто не помітити. Причиною хаосу в метро експерт називає недостатню кількість вагонів і неправильно спланований інтервал руху потягів:
"Це банальна економія коштів комунальним підприємством "Київський метрополітен", яка призводить до величезних незручностей для жителів міста"
Втім, проблема переповненості підземки існує не тільки в українській столиці. Щоб направити натовп, в Токійському метро вже з півстоліття працюють так звані заштовхувачі. Вони утрамбовують людей у вагони і стежать, щоб пасажири не наближалися до краю платформи, чи їх затисло дверима потяга.
Нагадаємо, що минулого літа в столичній підземці на центральній станції метро "Хрещатик" сталося задимлення. Тому станції "Хрещатик", "Театральна", "Університет" і "Майдан Незалежності" були закриті з технічних причин. А станція "Арсенальна" працювала тільки на вихід, жоден пересадочний вузол не працював.