Керченський міст довго не простоїть: експерт розповів, в чому криється головна проблема

22 січня 2019, 10:56

На будівництво моста планували нехай 24 мільярди рублів, а обійшлося все в 250 мільярдів, зазначив Медовар

Керченський міст не можна було будувати в тому місці, де він зведений, бо дно під ним не підходить для будівництва такого об'єкта. Головна проблема криється в палях, які потрібно було забивати набагато глибше.

Реклама

Про це розповів "Фактам" старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук, кандидат геолого-мінералогічних наук Юрій Медовар.

Він нагадав, що раніше вже один міст на цьому місці змило, а інший розібрали. Біда буде і з нинішнім спорудою окупантів, вважає вчений.

"Я, звичайно, розумію, що всіх або, принаймні, багатьох цікавить, коли нарешті змиє цей нікому не потрібний Керченський міст. Можу відповісти – змиє. Тільки от не хочеться ніяких трагедій. Сподіваюся, що при цьому ніхто не загине. Я знаю, про що говорю, коли стверджую, що Керченський міст довго не простоїть. У цьому місці його будувати не можна було в жодному разі. Поки збудували, а що з ним буде далі – їх не хвилює ... Прогнози у мене погані. Ви ж знаєте, що на цьому самому місці вже двічі будували міст? І чим все це закінчилося? Один змило, інший розібрали", – сказав Медовар.

За його словами, головна проблема цього об'єкта криється в палях і дні в даному районі. Геолог вважає, що потрібно було їх забивати набагато глибше.

Реклама

"Вони палі "забивали" на глибину всього 55 метрів. Я вже не кажу про те, що арочні мости можна зводити тільки на скельних породах. Але вже якщо ви вирішили його будувати на глині, а дно Керченської протоки – це майкопська глина, то вивчайте характеристики. Майкопська глина – дуже слабка, перенасичена вологою. Щоб палі не попливли при великому навантаженні, їх потрібно було "забивати" не на 55, а на тисячу метрів. Ось в цьому основна проблема", - пояснив він.

Читайте також: Розриви, тріщини і сталеві обручі: до чого можуть привести зміщення Керченського моста

В тренді
Справжньої весни в Україні доведеться почекати: прогноз погоди на весь травень

Також Медовар зазначає, що після будівництва моста, що не були проведені адекватні випробування – дали недостатню навантаження у вигляді досить малої кількості вантажівок і все на цьому.

"Треба було, наприклад, танки по ньому пустити, щоб переконатися, що він витримає. Але в Криму готуються до того, що рано чи пізно не витримає. Судіть самі – не випадково ж Аксьонов (самопроголошений "глава" полуострова- ред.), не дивлячись на побудований міст, запустив поромну переправу. Щось знає", - сказав експерт.

Він додав, що спочатку планувалося окупантами витратити на будівництво 24 мільярди рублів, а обійшовся об'єкт в 250 мільярдів.

Реклама

Як розповідав раніше в коментарі сайту "Сегодня" директор аналітико-дослідницького центру "Інститут міста" Олександр Сергієнко, незаконно побудований Росією Керченський міст буде головним болем для росіян. За його словами, Росія може постійно витрачатися на ремонт цього об'єкта.

А проблеми були і не один раз. То тріщини пішли на опорах, то завалиться частина конструкції моста. Медовар вже розповідав, що на Керченському мосту три критичних ділянки, де опори і піднімаються, і опускаються. Нові проблеми окупантів дуже небезпечні для залізничного моста, відзначає експерт.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти