Українські траси смерті: Нацполіція назвала найбільш аварійно-небезпечні дороги

18 серпня 2019, 07:00

Ігор Сєров Ігор Сєров

Поліцейські назвали найнебезпечніші дороги України і розповіли, як вбиває шоферів ремонт ям

Поліція назвала траси національного значення, де в аваріях з початку року загинуло найбільше людей (див. інфографіку). Нагадаємо, всього, за даними Нацполіції, з 1 січня по 31 липня в ДТП на дорогах державного значення загинули понад 540 осіб! Для порівняння, згідно з підрахунками "Сьогодні", за цей же період на Донбасі загинули близько 60 осіб (в Міноборони нам точну цифру повідомити не змогли, пославшись на відсутність такої статистики).

Реклама

За більш ніж півроку поліцейські нарахували 58 трас і окремих ділянок на них, де почалося зростання аварійності. Подекуди воно досягло 400-550% в порівнянні з таким же періодом минулого року! Як показала аналітика поліцейських, проблемними виявилися не тільки самі траси, а й в'їзди в такі міста як Чернігів та Житомир.

/ Фото: Сьогодні

 

Одна з трас, де число загиблих почала зростати – Мукачево – Івано-Франківськ – Рогатин – Львів. З початку року тут загинули 17 людей, травми отримали 100 осіб, хоча за такий же період минулого року було травмовано втричі менше людей. На автофорумі, де водії діляться порадами і розповідають про стан трас, цій дорозі присвячені сотні коментарів.

"Вночі тут можна наробити у штани, на узбіччі покручені диски і пробиті колеса машин", – пише один з водіїв.

Реклама

Ще один залишив такий коментар:

"Для проїзду через ями дорога небезпечна при будь-якій погоді, придатна лише для проїзду поповзом".

Спікер закарпатських патрульних Марія Туряниця розповіла нам, що навіть на цій непростій трасі однією з головних причин аварій є не стан дороги, а перевищення швидкості.

"Тому вже в найближчих планах – чергування патруля з вимірювачем швидкості. Буде встановлено і знак, що попереджає про патруль. Всі ці заходи повинні допомогти налагодити ситуацію. Також, наскільки я знаю, шляховики зараз вже почали ремонтувати трасу, там зараз реверсний рух", – каже Туряниця. 

Як виявилося, в переліку "трас смерті" є й такі, де за 7 місяців минулого року не було жодного загиблого, а в нинішньому відбулося відразу кілька. На трасі Суми – Полтава відбувся різкий стрибок і за числом травмованих, і за кількістю загиблих. Як не дивно, відносно нещодавно тут зробили ямковий ремонт, і великих нарікань на дорожнє покриття немає. Парадоксально, але аварій стало більше саме після ремонту.

"На трасі був зроблений ремонт, найбільш проблемні ділянки залатані. Тут працює екіпаж поліції з TruCam. Аварійно-небезпечних ділянок практично немає, але смертельні ДТП з'явилися. Аналіз показує, що причинами стали обгони з порушеннями, порушення ПДР на поворотах, зіткнення з відбійником. Основна причина – перевищення швидкості на хорошому дорожньому покритті. На поганій дорозі смертельних ДТП було менше, тому що швидкість була нижчою", – каже речник сумських патрульних Олег Сологуб.

Новини "Сьогодні" повідомляли, що уряд України схвалив масштабну програму розвитку доріг місцевого значення і готовий приступити до її реалізації. Зокрема, планується використання технології цементобетонного покриття, яке виробляється в Україні, вже з наступного будівельного сезону. 

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти