Автобусна компанія Ecolines принесла вибачення за відмову везти в Болгарію (країну ЄС) чотирьох українців, заявивши, що сталася помилка з їхнього боку. Про це йдеться в заяві оператора в Facebook.
"Приносимо вибачення, що не відразу надали відповідь, знадобився час для з'ясування всіх обставин. В результаті розслідування щодо інциденту, який склався, ми офіційно повідомляємо, що перевізник припустився помилки, виконуючи свої обов'язки. Правила безвізового режиму діють досить короткий час, відсутність досвіду і викликало некомпетентне поведінку провідника при посадці на рейс Київ-Варна 24 червня", – йдеться в заяві автобусного перевізника.
У компанії пояснили, що працівники рейсу штрафуються, якщо заздалегідь не перевірили наявність у пасажирів усіх необхідних документів, тому цим і викликана проблема з вимогою провідником візи у пасажирів.
"Компанія ні в якому разі не мала на меті перешкоджати громадянам України користуватися безвізовим режимом, якого ми так довго разом чекали. Ecolines приносить вибачення всім нашим пасажирам, зокрема сім'ї – Сергію, Ірині, Олександру і Дарії, які не змогли скористатися поїздкою", – заявили в компанії.
У Ecolines заявили, що мають намір зв'язатися з вказаною сім'єю для обговорення надання компенсації за невикористану поїздку.
Як вчора стало відомо, компанія Ecolines відмовилася перевозити в Болгарію (країна-член ЄС) чотирьох українців без віз, мотивуючи тим, що у них нібито свої правила, незважаючи на безвізовий режим України з ЄС.