"Воля" дала офіційну відповідь щодо зникнення інтернету

12 грудня 2016 20:49

Борис Васильківський

У компанії принесли вибачення і повідомили, що технічні фахівці докладають всі зусилля для виправлення проблеми

Клієнти інтернет-провайдера "Воля" по всій Україні ввечері в понеділок, 12 грудня, залишилися без доступу в інтернет, а тих, хто телефонує у колл-центр компанії, чекає автовідповідач з черговим повідомленням.

Реклама

Разом з тим, компанія на своїй сторінці в Facebook опублікувала коментар з поясненнями і вибаченнями.

"Сьогодні, 12 грудня, о 17.40 в Києві почалися перебої доступу до послуги Інтернет. Причини аварії з'ясовуються. Технічні фахівці докладають максимум зусиль для оперативного відновлення послуг і сервісів. На жаль, зараз не доступні також для зв'язку колл-центр і корпоративні ресурси компанії", – йдеться в повідомленні.

У компанії додали, що будуть інформувати користувачів за допомогою соціальних мереж. "Приносимо вибачення за тимчасові незручності", – йдеться в повідомленні.

Не пропусти!
Чому Малиновський не забив пенальті македонцям і що його сильно засмутило б
Руслан Малиновський не забив пенальті Північній Македонії
Реклама

Нагадаємо, раніше користувачі соцмереж висловили своє обурення тим, що від компанії не було офіційного коментаря з того, що відбувається.

Як повідомлялося, увечері в понеділок, 12 грудня, у користувачів інтернет-провайдера "Воля" масово пропав доступ в інтернет.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти