Клієнти інтернет-провайдера "Воля" по всій Україні ввечері в понеділок, 12 грудня, залишилися без доступу в інтернет, а тих, хто телефонує у колл-центр компанії, чекає автовідповідач з черговим повідомленням.
Разом з тим, компанія на своїй сторінці в Facebook опублікувала коментар з поясненнями і вибаченнями.
"Сьогодні, 12 грудня, о 17.40 в Києві почалися перебої доступу до послуги Інтернет. Причини аварії з'ясовуються. Технічні фахівці докладають максимум зусиль для оперативного відновлення послуг і сервісів. На жаль, зараз не доступні також для зв'язку колл-центр і корпоративні ресурси компанії", – йдеться в повідомленні.
У компанії додали, що будуть інформувати користувачів за допомогою соціальних мереж. "Приносимо вибачення за тимчасові незручності", – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, раніше користувачі соцмереж висловили своє обурення тим, що від компанії не було офіційного коментаря з того, що відбувається.
Як повідомлялося, увечері в понеділок, 12 грудня, у користувачів інтернет-провайдера "Воля" масово пропав доступ в інтернет.
Читайте також:
- "Воля-кабель RIP: Соцмережі обурилися падінням інтернету від "Волі" по всій Україні
- Абоненти компанії "Воля" масово залишилися без інтернету
- Код нації: як виглядають і чим займаються сучасні козаки
- В Україні готуються впроваджувати 4G: коли мобільний інтернет стане швидше і чи готові українці платити більше
- Названо найпопулярніше відео в Facebook за 2016 рік
- Між секс-шопом і культурою: кліп з кримськими чиновницями підірвав інтернет