Юристи розповіли, що потрібно зробити, щоб отримати компенсацію за проблеми з авіарейсами

31 липня 2018, 07:16

Анастасія Іщенко Анастасія Іщенко

Якщо рейс затримали більш ніж на добу, пасажира повинні нагодувати, розмістити в готелі і надати трансфер

В останні кілька тижнів Україна страждає від справжнього туристичного колапсу. Українці, які поїхали на відпочинок за кордон, довгий час на могли повернутися додому, інші не могли навіть вилетіти з країни, тому що їх рейси постійно переносилися, затримувалися або скасовувалися.

Реклама

У тому випадку, якщо ваш рейс затримали більше ніж на добу, вас повинні нагодувати, розмістити в готелі, надати трансфер до готелю і назад до аеропорту.

Але, дуже важливий момент – це зберегти чеки на всі витрати, які ви зазнали з вини авіакомпанії або ж туроператора. Тобто якщо скасували або істотно затримали рейс і вам довелося купувати їжу, медикаменти і знімати номер в готелі – зберігайте всі ці чеки, потім на їх підставі можна вимагати компенсацію.

Щоправда, до цього теж варто підходити адекватно. Якщо ви вирішите зняти номер люкс за шалені гроші або повечеряти в дуже дорогому ресторані, суд, найімовірніше, не задовольнить ваш позов про повернення грошей.

Також вам можуть компенсувати витрати на альтернативний рейс. Наприклад, якщо вам не сказали про перенесення вильоту і т.д., внаслідок чого ви не потрапили на літак, але купили квитки на альтернативний рейс – вам повинні повернути вартість цих квитків. Крім чеків, обов'язково зберігайте квитки і посадкові талони, щоб підтвердити все, що сталося.

"Якщо незрозуміло, що робити далі, по-перше, потрібно подивитися, чи є можливість полетіти самостійно. Якщо затримка була більше 5 годин, вже можна летіти самостійно. Якщо є інформація про те, що рейс буде затриманий, але, наприклад, вас не селять до готелю, якщо є така можливість – можна самому поселитися до готелю, зберегти всі чеки, в т.ч. чеки на харчування, на транспорт до готелю і назад, а потім вимагати відшкодування. Авіакомпанія повинна компенсувати такі витрати, якщо затримка була з її вини.

Якщо ж пасажир не знає, з чиєї вини сталася затримка, можна звертатися одночасно і до авіакомпанії, і до туроператора за роз'ясненнями і за компенсацією", – говорить юрист міжнародної юридичної фірми Kinstellar Олексій Бурчевський.

Реклама

Детальніше про те, що ж робити в таких ситуаціях і як отримати компенсацію, читайте в матеріалі сайту "Сегодня": Проблеми в аеропортах: як домогтися компенсації збитку і що потрібно знати про це

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти