Зелена логістика з Hegelmann Group

25 лютого 2020, 18:26

PR

Hegelmann Group, німецька компанія з вантажоперевезень та логістики, придбала п'ять вантажівок на природному газі

Планується, що до 2025 року такі вантажівки становитимуть не менше 20 відсотків автопарку компанії. Ці автомобілі не лише зменшать забруднення середовища, а й сприятимуть більш ефективній діяльності. У лютому Iveco Stralis 460 NP вирушить у свій перший маршрут по Європі.

Реклама

Водії Hegelmann та нові вантажівки з LNG.

Водії Hegelmann та нові вантажівки з LNG.

Довгострокова стратегія сталого розвитку

П'ять вантажних автомобілів, що працюють на скрапленому природному газі (СПГ) – це лише початок. Очікується, що до 2025 року вони становитимуть не менше 20 відсотків загального парку автомобілів, що нині включає близько 4000 вантажівок.

За словами Зігфріда Хегельмана, акціонера групи Hegelmann, мотивом придбання цих вантажних автомобілів є ​​прагнення компанії до сталого розвитку: "Як один із найбільших перевізників у Європі, ми відчуваємо екологічну відповідальність. Для нас це як місія – ми хочемо показати нашим клієнтам, що нові вантажні автомобілі настільки ж ефективні, як дизель. Водночас, це новий і довгостроковий шлях сталого розвитку, у якому клієнти беруть безпосередню участь".

Реклама

Iveco Stralis 460 NP для Hegelmann Group.

Iveco Stralis 460 NP для Hegelmann Group.

Вибір Iveco Stralis 460 NP обумовлений багаторічним досвідом компанії, а також співвідношенням цінової політики виробника цих вантажних автомобілів. "Ця компанія є піонером у технології СПГ, адже вона розробила найпотужніші двигуни у 460 кінських сил. Це особливо важливо для нас, оскільки вантажівки повинні проходити довгі маршрути, які пролягають по різноманітній місцевості, що вимагає максимальної потужності двигуна", – пояснює акціонер компанії.

Ернестас Якубоніс, голова представництва Івеко у Балтійському регіоні, визначає цей крок групи Хегельман, як значний знак сучасності. "Ми обговорювали це рішення з групою Хегельман, і я не сумніваюся, що ця компанія націлена не тільки на зростання бізнесу, а й на суспільний розвиток. Компанія вже бере участь у великих соціальних програмах, у тому числі для шкіл та лікарень. І рішення з більш екологічним транспортом має чудовий потенціал у майбутньому. Зріла компанія, що добре обізнана в цій галузі та добре розуміє свою місію, повинна думати про такі речі", - каже Якубоніс.

Тенденція екологічної стійкості в транспортному секторі поступово зростає, тому компанія вже почала приймати рішення. "Як акціонер я відповідаю за те, як розвиватиметься наш бізнес, і разом з іншими великими транспортними компаніями хотів би поділитися баченням того, як має виглядати наше майбутнє. Я вірю, що якщо такий підхід буде правильним, більшість інших компаній будуть його наслідувати. Вантажні автомобілі все більше забруднюють навколишнє середовище. Ми хочемо показати, що товари можна перевозити мінімізуючи негативний вплив на навколишнє середовище. Це рішення, яке змушує нас замислитися про майбутнє", - пояснює акціонер.

Не лише більш екологічно, але й більш ефективно

Реклама

За словами керівника представництва Iveco у регіоні Балтії, транспортний засіб, що працює на такому газі, зменшує викиди шкідливих речовин на 90 – 95 відсотків у порівнянні з дизельним двигуном, а також зменшує викиди CO2 на 95 відсотків при використанні біометану. Це означає, що СПГ не тільки менш шкідливий для навколишнього середовища, але і менш шкідливий для здоров'я людини. У цьому відношенні він набагато чистіший, ніж будь-який інший газ, який зараз використовується для великовантажного транспорту. Із запровадженням зеленої угоди в Європейському Союзі викиди CO2 від автомобілів доведеться зменшити на 40 відсотків з 2030 року, тому, рано чи пізно, більшості компаній доведеться розглянути альтернативне паливо.

Вантажівки з LNG для Hegelmann.

Вантажівки з LNG для Hegelmann.

В тренді
Майже літо в середині травня і грози: де сьогодні чекати негоди і спеки під 30 градусів
В тренді
Тупицький буде судитися за зарплату голови КСУ: Відсторонення – це помилка
Олександр Тупицький. Фото: ccu.gov.ua
В тренді
Медведчук розповів, де знаходиться підслідний депутат Козак

Технологія СПГ вважається ефективною, якщо вона дешевша, ніж бензин / дизель, і якщо транспортний засіб з повним баком може проїхати не менше 1200 км. Це означає, що споживач, в даному випадку транспортна логістична компанія, не повинен мати більших витрат, ніж від використання звичайних вантажівок. За словами Якубоніса, багаторічний досвід компанії Iveco демонструє переваги газотранспорту. Дослідження показали, що вантажівка СПГ споживає до 10-15 відсотків менше палива, ніж авто на дизельному двигуні і може проїхати до 1600 кілометрів з повним баком.

Початкові напрямки – з Німеччини до Франції та Італії

У середині лютого керівництво групи Hegelmann відвідало штаб-квартиру Iveco в Турині. Виробник представив економічно-ефективні технології збереження пального, а група Hegelmann випробувала альтернативні види палива та екологічно чисті транспортні засоби в тестовому режимі. Під час зустрічі робочі групи проаналізували перспективи придбання транспорту та співпраці, розвитку автопарку. Також відбулася передача ключів до 5 придбаних вантажівок на СПГ.

Реклама

Керівництво групи Hegelmann у Турині.

Керівництво групи Hegelmann у Турині.

Розвиток парку автомобілів на СПГ у групі Hegelmann буде залежати не лише від того, наскільки клієнти оцінять послугу, але й від інфраструктури заправних станцій СПГ в Європі. Наразі мережа таких станцій технічного обслуговування активно розвивається, їх вже багато у Франції, Німеччині та Нідерландах. У Литві ще немає станції СПГ, але є термінал морського порту, куди можна завезти СПГ та використовувати його для заправки вантажівок.

Hegelmann сподівається, що ця технологія буде швидко поширюватися і компанія зможе здійснити заплановане розширення, а маршрути вантажних автомобілів поширяться по всій Європі. Наразі маршрути цих п'яти автомобілів будуть пролягати через Німеччину до Франції, Італії та назад. Окрім вантажівок СПГ, регулярний вантажний транспорт продовжуватиме їздити маршрутами у звичному режимі.

У рамках руху за збереження екології, компанія також намагається звернути увагу на проблеми лісів у Європі, спричинені засухою та зміною клімату. Планується посадити 7000 дерев у Європі, що дорівнює кількості працівників Hegelmann Group.

Hegelmann #gogreen з LNG.

Hegelmann #gogreen з LNG.

Компанія Hegelmann розпочала свою діяльність у 1998 році, коли брати Hegelmann почали надавати транспортні послуги по всій Європі. У 2004 році була відкрита філія в Каунасі, Литва, та додаткові філії в чотирнадцяти європейських країнах.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти