Журналісти "Сьогодні" допомогли киянці повернути гроші за втрачене в магазині золото

21 червня 2019, 17:22

Після втручання "Сьогодні" людям поміняли зіпсований бойлер, віддали гроші за ноутбук і зниклу деталь золотого ланцюжка

Журналісти "Сьогодні" допомогли кільком киянам захистити споживчі права. Ми вже розповідали про епопею з російським бойлером, який несподівано потік в квартирі мешканки столиці Світлани. В Україні відмовлялися ремонтувати російську техніку по гарантії.

Реклама

Щоб не міняти бойлер, сервісний центр відсилав власницю товару в Росію. Ми вирішили перевірити – чи дійсно купувальницю відправляють за кордон? Для цього прийшли зі Світланою в центр.

"Ви офіційний сервісний центр?" – запитуємо ми.

"Так. А чому ви не їдете до гарантодателя?" – запитує нас співробітник.

"Нам у Москву їхати?"

"Звичайно."

"Ви знущаєтесь зараз?"

"Я не знущаюсь."

Світлана написала заяву в офіційне представництво компанії-виробника. Завдяки розголосу через кілька тижнів гарантодатель все ж замінив бойлер на новий.

Ще одна історія, в якій "Сьогодні" допомогли відстояти право споживача – тяжба навколо зіпсованого ноутбука, який, до того ж,  мав ознаки контрабандної техніки. Комп'ютер у киянина Антона взяли на гарантійний ремонт, але в обіцяний строк не полагодили. Спочатку інтернет-магазин начисто відмовлявся контактувати зі споживачем. Тоді разом з Антоном до продавця вирушили кореспонденти "Сьогодні".

"Я 4 рази писав вам на пошту мені ніхто не відповів, – звертається киянин Антон до представників продавця.

"Я не готова зараз бути гарантом будь-яких зобов’язань", – відповідає одна зі співробітниць магазину.

Дві з половиною години очікування поліції – і Антону запропонували в відділенні написати заяву про те, що йому продали контрабандний товар.

"Через добу мені зателефонувала юрист і сказала, що вони обговорили можливість повернути мені новий комп'ютер без будь-яких дефектів, – повідомляє про результати розглядів Антон. – Я як би не пишу заяву в поліцію, і ми з ними розходимося мирно".

Реклама

Антон каже: шкода, що домогтися справедливості можна лише за допомогою телекамер, але запевняє: боротися варто.

"Потрібно відстоювати своє право не просто права, а своє право, яке прописано законом України, і тоді щось можливо зміниться і в нашому житті і житті країни" – підсумовує Антон.

Ще одна історія – із золотим ланцюжком, який після гарантійного ремонту зменшився у вазі, після заміни застібки з прикраси посипалися деталі. "Сьогодні" разом з експертом по захисту прав споживачів Максимом Несміяновим вирушили в магазин.

"Як вийшло, що загубилося 0,9 грама золота? – запитує експерт у співробітниці магазину.

"Без коментарів", – відповідає продавщиця.

Кілька місяців власниця ланцюжка Алена намагалася повернути своє, але марно. Тоді вирішила звернутися на телебачення.

"Гроші повернули, – зітхає Олена. – Але коштувало це двох місяців боротьби. Звичайно, варто боротися, люди просто не знають, що можна довести свою правоту.

Сьогодні" в черговий раз переконалися, що за допомогою журналістів відстояти свої права можливо. Ось тільки на всіх постраждалих телекамер просто не вистачає. Тому чимала частина суперечок закінчується не на користь споживачів.

Раніше "Сьогодні" підготували детальний матеріал, де розповідається, як покупець може відстояти свої права.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти