19 лютого на презентації представили офіційний логотип і бренд-бук Чорнобильської зони.
Про це розповів перший заступник міністра охорони навколишнього середовища і природних ресурсів України Богдан Боруховський.
"Робота над ним велася креативним агентством Banda Agency близько року, насправді навіть трошки більше. І це, на нашу думку, абсолютно глибока системна робота з вивчення Чорнобиля", – розповів він.
За його словами, за основу була взята форма поверхні реактора, з якого все почалося.
Унікальність логотипу полягає в тому, що щорічно він буде змінюватися і поступово зникати. Так в 2064 році він і зникне, коли Чорнобильська електростанція буде повністю виведена з експлуатації.
Нещодавно український графічний художник і блогер Андрій ГУУЗ в своєму проекті відновив занедбану зону відчуження. Хлопець показав, який би вигляд мала Прип'ять, якби не було Чорнобильської катастрофи.