У шкільних підручниках з української мови для 3-го класу пильні батьки знайшли приховану рекламу мінеральної води і львівських кав'ярень, розмістивши про це кілька постів у Facebook.
Наприклад, в одному із завдань школярам пропонують розглянути етикетку води "Моршинська" і відповісти на кілька запитань – як називається вода, чи містить вона газ тощо.
В іншому завданні згадується "Львівська копальня кави". Її називають "найвідомішою кав'ярнею у Львові", також розміщена фотографія з логотипом кав'ярні.
Ще на одній сторінці пропонують третьокласникам поміркувати, що можуть виробляти у "Львівській майстерні шоколаду".
Водночас у видавництві "Оріон", що випустило підручник, нічого незвичайного в цьому не бачать і запевняють, що жодної реклами немає – просто намагалися познайомити дітей з реальними прикладами.
Компанія "Моршинська", як повідомляє hromadske, заявила, що "не розглядає дітей молодшого шкільного віку як аудиторію для реклами" і не сприяла цій публікації у підручнику.
Там також відзначили, що, оскільки етикетку використовували в "освітніх цілях", вони не можуть заборонити Міністерству освіти використовувати свій бренд.
Ми також повідомляли, що після ухвалення поточного року Закону про повну загальну середню освіту з російської на українську перейшло близько 200 тисяч учнів, після чого в школах виник брак підручників державною мовою.