Російську авіацію чекає крах через розрив співпраці з "Антоновим" – експерт

13 вересня 2016 9:37

Авіаційна сфера РФ зазнає серйозних втрат

ПасажирськаітранспортнаавіаціяРосіїзазнає великих втратпіслярозривуспівпрацізукраїнськимпідприємством"Антонов".Про цевефірі "Громадського"розповівавіаційнийекспертВалерійРоманенко.

Реклама

Зайогословами,майжевсяросійськацивільна авіаціябулаукраїнськоїрозробки,ітепервонапонесевеличезнівтративідрозривуспівпраціміжДП"Антонов"іросійськимпідприємством"Волга-Дніпро".

"Через розривспівпраціваерокосмічнійгалузіРосіязазнає величезних втрат.Літаки,якірозроблялисяконструкторськимбюро"Антонова"вРосії,фактичноокупуваливсіросійськізаводи,що випускалицивільно-авіаційнутехніку.Унихнемаєвласнихрозробок.Вонибулидужезадоволеніостаннімиукраїнськимирозробками",-сказавРоманенко.

Експертзазначив,щоголовневтратоюдляукраїнськогопідприємствобудеза проектомАн-70.Зайогословами,вРФпроводилисягвинтовентиляторидо цих літаків,якітеперстанутьнедоступні.Однаквінпідкреслив,щоу"Антонова"вжеєсвійальтернативнийпроект.

Крімтого,заява"Антонова"про те,щовонине гарантуютьбезпекилітаків,якіпроводилисяспільнозросійськимипідприємствами,означає,щовідтеперцілітакифактичноне зможутьперетинатикордон.

Реклама

"Це означає,щоросійські "Руслани" теперзможутьлітатитількивСибір.Тутнемаєгарантіївиробника,цейлітакне впадеприперетинікордону якоїсьєвропейськоїкраїни",-сказавРоманенко.

Не пропусти!
Браво, Іспанія! Перший великий розгром на Євро-2020 подарував Україні путівку в 1/8 фіналу
Іспанія святкує вихід в 1/8 фіналу Євро

Нагадаємо,ранішеповідомлялося,щодержпідприємство"Антонов"докінця 2016 рокузгорнеспівпрацюзросійською компанією"Волга-Дніпро".

Якзаявлявпрезидент"Антонова"ОлександрКоцюба,єінформація,щокомпанії,які експлуатуютьлітакиАн-124-100вРосії,роблять спробивідійтивід"Антонова"яквідрозробникаіперевестиціфункціїнаросійськікомпанії.

"ДП "Антонов" є розробником цивільного літака Ан-124-100 і власником Сертифікату типу №ТЛ 0021, виданого Авіаційною владою України, і Сертифікату типу №24-124-100, виданого Авіарегістром Міждержавного Авіаційного Комітету (АР МАК). ДП" Антонов "також – власник Сертифікату розробника авіаційної техніки №UA.21J.0016, виданого авіаційною владою України, і Сертифікату розробника авіаційної техніки № Р-2, виданого АР МАК. Відповідно до Керівництва з льотної придатності ICAO, Doc 9760, Частина V, Глава 6, Авіаційними правилами Міждержавного Авіаційного Комітету, Частина 21 (АП-21), п. 21.44, Авіаційними правилами України, Частина 21 (АПУ (Part) -21), п. 21.А.44, ДП "Антонов" виконує всі обов'язки власника Сертифікатів типу і організації, відповідальної за типову конструкцію, щодо підтримки льотної придатності літаків Ан-124-100 "Руслан". Таким чином, тільки ДП "Антонов" має повний комплект конструкторської та доказової документації за результатами сертифікації цього літака. Підприємство не передавало кому б то не було матеріали випробувань, що дозволяють виконувати обов'язки з підтримки льотної придатності літака", – йдеться в повідомленні.

КрімтогоДП"Антонов"єавторомПрограмизбереженняцілісностіконструкціїіконтролюстаріннялітаківАн-124-100"Руслан",програмиконтролю безпеки якого розробленівідповідно досучасних міжнародних стандартівідозволяютьнаналежномурівніпідтримуватильотну придатністьлітака.СуворевиконанняцихПрограмєголовною умовоюзабезпеченнябезпекиексплуатаціїлітаківАн-124-100"Руслан".

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти